۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۱۶۶۵۳
رییس ستاد اقامه نماز الیگودرز:

بانوان نقش بسزایی در تحکیم کانون خانواده دارند

بانوان نقش بسزایی در تحکیم کانون خانواده دارند
رییس ستاد اقامه نماز الیگودرز به نقش بانوان در حفظ حریم و تحکیم بنیان خانواده تأکید کرد و گفت: بانوان باید ارزشها را نهادینه سازند و جلوی ورود آسیب های اجتماعی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علیرضا مرادی، رییس ستاد اقامه نماز شهرستان الیگودرز، پیش از ظهر امروز در کارگاه یک روزه «نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده» و در جمع بانوان شاغل این شهرستان که در سالن فرمانداری الیگودرز برگزار شد، گفت: زنان در تحکیم بنیان خانواده نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه ویژه بانوان به نقش مادری و همسرداری افزود: با ایفای نقش و وقت گذاشتن در تربیت فرزند باید کانون خانواده را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت.

حجت الاسلام مرادی به توطئه های دشمن برای فروپاشی کانون خانواده و به کار گیری ابزار مختلف اشاره کرد و گفت: هدف دشمن رواج بی بند و باری و ضربه زدن به ارزش ها است.

وی تأکید کرد: راه مصون سازی کانون خانواده در برابر آسیب های اجتماعی پیروی از سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند سالم و صالح است، فرزندی که با ورود به جامعه تحت تأثیر آسیب های اجتماعی قرار نگیرد.

رییس ستاد اقامه نماز الیگودرز بیان کرد: مادران شاغل باید به امور خانواده توجه ویژه داشته باشند و با تحکیم بخشی پایه های زندگی این نهاد مقدس را در برابر هجمه های دشمن مصون سازند.

وی با تأکید بر اینکه مادران باید ارزش هایی همچون اقامه نماز و حجاب را مورد توجه ویژه قرار دهند و در زندگی از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) پیروی کنند، بیان داشت: پیروی از سبک زندگی اسلامی و نهادینه سازی ارزش ها موجب ارتقای جامعه سالم نیز خواهد بود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات