۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۶۶۶۳
آیت الله علوی گرگانی:

فرهنگ ولایت و غدیر را در سراسر جهان گسترش و نشر دهیم

فرهنگ ولایت و غدیر را در سراسر جهان گسترش و نشر دهیم
حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با اشاره به این که باید ولایت اهل بیت(ع) را در سراسر جهان گسترش و نشر دهیم، گفت: وعده خدا است که دین خود را در پرتو ولایت در دنیا نشر می‌ دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار یعقوب سلیمانی رییس ستاد بازسازی واقعه غدیر با بیان این که بازسازی واقعه غدیر یک حرکت بسیار ارزشمند و مبارک است، از تلاش های سردار سلیمانی در این مسیر قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: حقیقتا حرکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارزش زیادی دارد و سپاه و اشخاصی که در این مرکز بزرگ در حال فعالیت اند مایه افتخار ایران و موجب قدرت نظام اسلامی هستند.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی در ادامه با تأکید بر این که ما باید دیگران را با عمل خود به ولایت دعوت کنیم، گفت: در این صورت کار ما بیشتر برد خواهد داشت، امروز اگر بتوانیم با هنر و نمایش کیفیت ولایت را نشان بدهیم تأثیر بیشتری خواهد داشت چراکه کمال دین و تمام نعمت ما در پرتو ولایت قرار گرفته است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه عنوان کرد: ما همه را زیر خیمه ولایت دعوت می‌ کنیم چراکه بهتر از آن را سراغ نداریم، از این رو باید از این دهه برای گسترش فرهنگ ولایت استفاده کنیم همچنانکه خبر داریم در چند نقطه ایران و خارج کشور تشکیلات این چنینی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به این که باید ولایت اهل بیت(ع) را در سراسر جهان گسترش و نشر بدهیم، گفت: این وعده خدا است که دین خود را در پرتو ولایت در سراسر دنیا نشر می‌ دهد، البته میدان را ابتدا در اختیار دیگران قرار می‌ دهد ولی عاقبت در دست صاحبان حق خواهد بود.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت بی دریغ بزرگان و مراجع از غدیر بیان داشت: همچنانکه تا الان در نقاط مختلف کشور کارهای ولایی کرده اید در ادامه کار هم بدانید ما حرکت شما را تأیید می‌ کنیم و این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه بدهید.

وی نعمت ولایت را از بزرگترین نعمات خداوند بر بشریت عنوان و تصریح کرد: حتی در طول تاریخ دشمنان و مخالفان اهل بیت(ع) نیز با عمل و کار درست ما ولایی شده اند، این ارزش زیادی دارد همچنانکه امام صادق(ع) فرمود: مردم را به سوی ما بدون زبان و با عمل خود دعوت کنید تا وقتی شما را می‌ بینند از جعفر بن محمد(ع) به نیکی یاد کنند./1330/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
ارسال نظرات