۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۱۶۶۶۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

موکب های عتبات عالیات ظرفیتی بزرگ برای کشور هستند

موکب های عتبات عالیات ظرفیتی بزرگ برای کشور هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور ستاد بازسازی عتبات عالیات در زمینه های مختلف خدمت به مردم همچون سیل اخیر، گفت: این ستاد ظرفیتی بزرگ در رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان،  شب گذشته در دیدار با رییس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق در برپایی موکب های اربعین، گفت: برپایی این موکب ها راه گشای مشکلات است.

وی به نقش ستاد عتبات عالیات در راه اندازی موکب ها در امدادرسانی به مردم سیل زده پلدختر خاطرنشان کرد: این اقدام ستاد کاری بسیار بزرگ و ارزشمند بود و معنای واقعی خدمت به مردم را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: پاک سازی خانه های سیل زده مردم پلدختر از گل و لای از سوی ستاد عتبات عالیات اقدامی شایسته قدردانی بود.

وی به وحدت و همدلی خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: وحدت رمز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب در خدمت به مردم در هر زمینه ای است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان داشت: افتخار شما خادمان عتبات عالیات این است که خادم اهل بیت(ع) هستید.

وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان لرستان در اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به بازسازی عتبات عالیات سر آمد بوده و هستند و در این راستا زحمات ستاد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شایسته قدردانی است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات