۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۱۶۶۹۴
مسؤول بنیاد مهدی موعود خراسان شمالی تأکید کرد؛

برنامه‌های فرهنگی باید پیوست مهدوی داشته باشند

برنامه‌های فرهنگی باید پیوست مهدوی داشته باشند
مسؤول بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان شمالی گفت: باید پیوست‌های مهدوی در تمام فعالیت‌های فرهنگی به‌صورت ویژه لحاظ و اعمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، مسؤول بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان شمالی، امروز در نشست این بنیاد، بر اهتمام مدیران و متولیان نهادهای فرهنگی و مذهبی به ویژه‌ برنامه‌های بنیاد مهدویت تأکید کرد.

وی افزود: اهتمام به این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا همه ما در مجموعه نظام جمهوری اسلامی کار کرده و هدف واحدی داریم و بیانیه گام دوم انقلاب هم این هدف را تقویت می‌کند که باید رویکرد ما به این سمت باشد.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به ضرورت پیوست مهدوی در تمامی برنامه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است سازمان‌های فرهنگی پیوست مهدوی طرح‌های فرهنگی را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: باید پیوست‌های مهدوی در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی به‌صورت ویژه لحاظ شود تا در تمام برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌ها پیوست مهدوی اعمال شود.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب اظهار کرد: الآن در دهه امامت و ولایت عید غدیر را در پیش داریم که این ایام بدون امام زمان (عج) بی‌معنا است؛ زیرا ادامه غدیر جریان امام زمان (عج) و ظهور است.

وی اضافه کرد: در این راستا به روحانیان مبلغ هم تأکید شده که تجلی مهدویت در غدیر برجسته و ویژه باشد و ما هم باید این موضوع را پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به حمایت‌های مادی و معنوی بنیاد از فعالیت‌های مهدوی، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید می‌کنند انقلابی را که از نقطه صفر شروع کردیم، در عین وجود دشمنی‌ها در عرصه‌های مختلف در حال پیشرفت هستیم و آرمان‌های اصیل و ناب خود را در دنیا گسترش داده و می‌دهیم که یکی از مهم‌ترین این موارد آرمان مهدویت است.

گفتنی است، در این نشست احکام اعضای شورای پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی خراسان شمالی اعطا شد./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
هادی رحیمی
ارسال نظرات