۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۱۶۷۰۹
صادقی تشریح کرد؛

نرم افزارهای تولید شده در مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان

نرم افزارهای تولید شده در مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان
مسؤول پژوهش و تحقیقات مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان، به تشریح فعالیت‌های جدید این مرکز و تولیدات مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان در حوزه خانواده و نوزادان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد صادقی مسؤول پژوهش و تحقیقات مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری بنیاد بین المللی غدیر و رونمایی از مسابقه غدیریه همنفس، با بیان اینکه مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان دومین مرکز در حوزه علمیه کشور است که از سال ۷۷ آغاز به کار کرده، گفت: از جمله تولیدات مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان کتابخانه‌های دیجیتال است که مورد استفاده طلاب و محققین قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: مجموعه‌ای به عنوان سبک زندگی با دستور حضرت آیت الله مظاهری طراحی شد، آیت محصول با بررسی نمونه‌های مشابه برای جلوگیری از موازی کاری و با نظارت و بررسی متخصصین حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور طراحی شده است، ۶ هزار صفحه محتوای علمی و ۵۰۰ صفحه کتاب نیز در کنار آن در نظر گرفته شده است.

صادقی با اشاره به تولید شدن تمام قسمت‌های نرم افزارهای مرکز تحقیقات رایانه‌ای در داخل این مرکز، تصریح کرد: بخش‌های مربوط به خانواده، کودک، زنان، احکام، تعلیم و تربیت، بارداری و زایمان، حقوق نوزاد، نوزادی و شیرخوارگی و تقویم ارتباط مادر با نوزاد از جمله بخش‌های نرم افزار خانواده بامحوریت سبک زندگی است.

وی با تشریح بخش‌های مختلف نرم افزار هم‌شاگردی سلام با محوریت خانواده و کودک، اظهار کرد: خانواده و سلامت عاطفی و جنسی موضوع نرم افزار شور زندگی در دو بخش طب جدید و سنتی است، نرم افزار طنین وحی با موضوع مباحث قرآنی به صورت ترجمه نمایشی با حضور ۲۴۰ بازیگر است که عین متن قرآن به صورت دیالوگی درآمده و مورد استفاده قرار گرفته است./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات