۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۱۶۷۳۸

حمایت بی‎شائبه آل سعود از اسلام ستیزی

حمایت بی‎شائبه آل سعود از اسلام ستیزی
هند، چین و فلسطین که خبر اسلام ستیزی از سوی رژیم های حاکم در آنها در رسانه های جهان پیچیده است، به صحنه حمایت بی شائبه آل سعود از این مسأله تبدیل شده اند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، سیاست عربستان سعودی به رهبری محمد بن سلمان ولیعهد این کشور، در حال پیش بردن روابط دوستانه با سرسخت ترین دشمنان اسلام و مسلمین، یعنی رژیم صهیونیستی است.

به نوشته روزنامه القدس العربی، با اینکه عربستان سعودی خود را وکیل و وصی مسلمانان جهان معرفی می کند، ولی روابط اقتصادی و سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است.

بنا بر این گزارش، آل سعود به این روابط یادشده بسنده نکرده است و اخیرا از سیاست های دولت چین در مواجهه با مسلمانان این کشور به عنوان اقلیت ستمدیده، حمایت کرده است.

افزون بر این نیز رژیم سعودی به روابط دوستانه با «ناریندرا مودی» نخست وزیر هند روی آورده است و بناست که شرکت نفت آرامکو به خرید یک پنجم سهام شرکت هندی ریلاینس اقدام کند که مالک آن از چهره های نزدیک به مودی است.

این در حالی است که مودی به اسلام ستیزی در هند روی آورده و مسلمانان کشمیر را در تنگنای بی سابقه ای قرار داده و حکومت نظامی در این منطقه اعلام کرده است./983/ب

 

ارسال نظرات