۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۱۶۷۴۴
معاون هماهنگ کننده کل سپاه:

مسؤولان زبان جهاد را بشناسند و از آن بهره ببرند

مسؤولان زبان جهاد را بشناسند و از آن بهره ببرند
سردار نقدی با تاکید بر اینکه مسؤولان زبان جهاد را بشناسند و از آن بهره ببرند، گفت: جهادگران با خدمت رسانی به مردم الگوی اسلامی را به جهان عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه، عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران بسیجی و مردمی در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: برخی از جوانان و نوجوانان جهادگر با اینکه غرق در ناز و نعمت هستند و می توانند در تعطیلات نوروز به کشورهای اروپایی سفر کنند با جهادگران همراه شده و به نقاط دور و محروم سفر می کنند تا بتوانند به مردم فقیر و کم برخوردار خدمت رسانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ولایت مداری و عشق در وجود جهادگران موج می زند، ابراز کرد: اهل بیت(ع) بهترین الگوی جهاد برای جهادگران هستند همین جوانان و نوجوانان با الگو برداری از سیره و روش ائمه اطهار(ع) دست به فعالیت های جهادی می زنند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه باید سازوکارهای لازم برای استفاده از انرژی و انگیزه جوانان جهادی فراهم شود، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب می فرمایند با مدیریت جهادی می توان با اسلام را به جهان صادر کرد؛ این امر با بهره بردن از ظرفیت جهادگران امکان پذیر است.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید زبان جهاد را بشناسند و از آن بهره ببرند، گفت: ما باید بتوانیم زبان جهادی را جایگزین دیوانسالاری کنیم و بسیاری از کارها را در کشور با مشارکت عمومی و مردمی پیش ببریم.

وی افزود: لازم است ستادی تشکیل و تدابیر نورانی رهبر معظم انقلاب در آن ستاد به برنامه تبدیل شود زیرا امروز همه چیز برای یک جهاد و جهش بزرگ فراهم است؛ بسیج و گروه های جهادی آمادگی انجام هرگونه فعالیتی در پیشبرد آرمان‌های انقلاب را دارند.

سردار نقدی در پایان تاکید کرد: با آمادگی که امروز جوانان جهادگر برای خدمت رسانی به مردم دارند می توان الگوی اسلامی را به جهانیان عرضه کرد./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات