۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۱۶۷۴۵
دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی:

دستگاه ها از ظرفیت جهادگران انقلابی به دور از بروکراسی اداری استفاده کنند

دستگاه ها از ظرفیت جهادگران انقلابی به دور از بروکراسی اداری استفاده کنند
کفرروستا گفت: از ظرفیت جهادگران انقلابی در دستگاه ها به دور از تشریفات و بروکراسی اداری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وحید کفرروستا دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی، عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران بسیجی و مردمی در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: فرمایشات و راهبردهای حضرت آقا برای ما اتمام حجت است و هیچ بهانه ای برای کار نکردن نداریم بنابراین برای تحقق خواسته های ایشان نباید شب و روز داشته باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید بر تقویت معنویت و اخلاق دارند از این رو جهادگران نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشند؛ جهادگران می توانند با خدمت به مردم در راستای تقویت معنویت درونی خودشان بهره ببرند.

کفرروستا با اشاره به اینکه گفتمان انقلابی گری خواسته رهبر معظم انقلاب است، ابراز کرد: جهادگران در راستای گسترش فرهنگ جهادی باید به گفتمان انقلابی توجه کنند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی با خطاب قرار دادن مسؤولان و دستگاه هایی که متولی محرومیت زدایی هستند، گفت: ما از مسؤولان و دستگاه های متولی محرومیت زدایی می خواهیم اولا به جهادگران انقلابی اعتماد کنند، دیگر اینکه هر اتفاق و سازندگی که قرار است در کشور رخ دهد باید در راستای هویت بخشی به این جریان ناب انقلابی باشد.

وی ادامه داد: همچنین از ظرفیت جهادگران انقلابی در دستگاه ها به دور از تشریفات و بروکراسی اداری استفاده شود.

کفرروستا با تاکید بر اینکه جریان جهادگران بسیجی و مردمی متشکل از آحاد مردم اعم از نخبگان و غیره هستند، گفت: تشکیل شورای حرکت های جهادی به دور از سلایق و نظرات دستگاه های مختلف از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران نیازمند دایه دلسوزتر از مادر نیستند بنابراین کارجهادی و مردم باید به خود جهادگران سپرده شود و هر گونه تصمیم گیری در سطح کلان که برای گروه های جهادی و مدیریت راهبردی قرار است گرفته شود باید با تایید همه گروه های جهادی باشد./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات