۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۱۶۷۴۸
یکتا مطرح کرد؛

نقش اردوهای جهادی در تربیت تحولی و تعمیق بخشیدن به هویت جوانان

نقش اردوهای جهادی در تربیت تحولی و تعمیق بخشیدن به هویت جوانان
یکتا درباره نقش اردوهای جهادی در تربیت تحولی و تعمیق بخشیدن به هویت جوانان، گفت: فضای اردوهای جهادی انقلابی عظیم در وجود جوانان ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین یکتا جهادگر فرهنگی، عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران بسیجی و مردمی در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: چتر گفتمان انقلاب اسلامی را باید تا لبه سیاه پیش ببریم.

وی با اشاره به نقش جهادگران در عرصه خدمات اجتماعی، بیان داشت: جهادگران در این عرصه بسیار می توانند سرعت عمل داشته باشند؛ جهادگران با زبان و کلام مردم با آنان سخن بگویند.

یکتا با یادآوری دوران جنگ، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان با حضور در میدان جنگ ساخته شدند؛ امروز تنها بستری که می تواند جوانان را همانند دوران دفاع مقدس جهادی تربیت کند همین اردوهای جهادی است که باید تقویت شود.

جهادگر فرهنگی با اشاره سرعت تحولات در دنیا، گفت: سرعت و تحولات در دنیا به قدری سریع است و هجمه های فرهنگی دشمن بر سر جوانان ما به حدی زیاد است که می طلبد یک تربیت تحولی در کشور رخ دهد و امروز فضای جهادی همان تربیت تحولی است.

وی افزود: اتفاق دولت تمدنی و نگاه جهان اندیشی با تفکر جهادی یک کار شبانه روزی می خواهد، فکر و اندیشه پیشگام و پیشقراول و یک نگاه حداکثری می خواهد و این امر در دوران دفاع مقدس تجربه شده است.

یکتا اضافه کرد: امیدوار هستیم در انتخابات آتی یک دولت جهادی روی کار بیاید تا مطالبات رهبری را در عرصه توسعه و پیشرفت کشور به کار ببندد.

جهادگر فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان جهادی نباید از پیاده روی اربعین حسینی غفلت کنند چرا که اربعین بهترین عرصه برای تربیت و تقویت روحیه جهادگران است./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات