۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۶۷۶۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه اسلامی ایران نیازمند عدالت اقتصادی است

جامعه اسلامی ایران نیازمند عدالت اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جامعه اسلامی ایران نیازمند عدالت اقتصادی است اما امروز عده‌ای پول پارو می‌کنند و عده‌ای نیز تنها با یارانه زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار دانش آموزان بسیج دانش آموزی استان اظهار داشت: خودشناسی در فرد مهم است چرا که خودشناسی سرمایه ما است.

وی با بیان اینکه اگر خود را بشناسیم تمام سرمایه خود را حفظ کردیم، گفت: انسان‌ها طوری آفریده شدند که به عنوان انسان نمی‌تواند تنها زندگی کند و انسان‌ها دارای استعدادهای خاصی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر انسانی وقتی می‌تواند استعدادهای خود را بروز دهد که با هم تعامل داشته باشند و راه رشد و کمال را ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: متاسفانه دشمنان هیچگونه قانونی را به رسمیت نمی‌شناسند و برخی از انسان‌های قانون‌شکن در جامعه وجود دارند و باید قانون عدل در جامعه حاکم شود.

وی ادامه داد: امروز دنیا نیز گرفتار مدیران و مجریان قانون‌شکن شده بنابراین کسانی که می‌خواهند حاکم جامعه‌ای شود باید برگزیده باشد؛ انسان‌های برگزیده شیفتگان خدمت و نه تشنگان قدرت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خدمت به انسان‌ها بهترین عبادت است و اجرای قانون در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و کسی باید مجری قانون باشد که عدل را اجرا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: جامعه اسلامی ایران نیازمند عدالت اقتصادی است اما امروز عده‌ای پول پارو می‌کنند و عده‌ای نیز تنها با یارانه زندگی می‌کنند.

وی افزود: باید بیانیه گام دوم انقلاب تبیین شود و انقلاب را برابر اسلام و تمدن اسلامی را پیاده کنیم و باید به سوی آرمان‌های انقلاب پیش رویم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات