۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۶۷۶۷
در راستای تبلیغ غدیر؛

۱۳ طلبه مدرسه علی بن موسی الرضای اندیکا در روستا‌ها حضور پیدا کردند

۱۳ طلبه مدرسه علی بن موسی الرضای اندیکا در روستا‌ها حضور پیدا کردند
مدیر مدرسه علی بن موسی الرضای اندیکا از فعالیت تبلیغی ویژه عید غدیر از سوی ۱۳ طلبه مدرسه در روستا‌ها خبر داد.
حجت الاسلام بهنام شیخ موچگانی، مدیر مدرسه علی بن موسی الرضای اندیکا، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: طلاب با حضور پرشور در مساجد افزون بر برنامه ریزی برای برگزاری جشن‌های باشکوه ویژه مساجد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سخنرانی با محوریت عید غدیر و امیرمؤمنان را در دستور کار قرار دادند.

مدیر مدرسه علی بن موسی الرضای اندیکا برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه ولایت برشمرد و گفت: ۱۳ طلبه مدرسه در مناطق روستایی فعالیت‌های تبلیغی مرتبط با عید سعید غدیر را پیگیرند که از این تعداد ۱۲ نفر، روحانی هستند.

حجت الاسلام موچگانی با بیان اینکه در عید غدیر جشن تلبس نخواهیم داشت، افزود: بیش از ۵۰ طلبه از پایه دوم تا هشتم در مدرسه به تحصیل اشتغال دارند البته این آمار بدون احتساب پذیرش ۱۲ نفر برای سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به حضور ۳۰ طلبه مدرسه در دوره یک هفته‌ای درک مفاهیم قرآن برگزار شده در اهواز، گفت: علاقه مندی طلاب به حدی بود که استاد دوره بیان داشت به عنوان فعالیت تبلیغی، ادامه دوره را در محرم و با حضور در شهرستان برای همه طلاب برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است، برگزاری دوره‌های مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی و مشروطه، اردوی بصیرتی و علمی به تهران، قم و مشهد، بازدید از اماکن سخنرانی و دیدار امام راحل با مردم و زیارت مرقد امام از جمله فعالیت‌های مدرسه علی بن موسی الرضای اندیکا برای طلاب در تابستان است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات