۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۱۶۷۹۵

دیدار سران حماس و جهاد اسلامی با حضور فرماندهان نظامی

دیدار سران حماس و جهاد اسلامی با حضور فرماندهان نظامی
رییس دفتر سیاسی حماس در غزه از جلسه مهم رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس درباره اشکال مقاومت برابر اشغالگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «یحیی السنوار» رییس دفتر سیاسی حماس در غزه، از دیدار فرماندهان شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی خبر داد.

السنوار تاکید کرد: مقاومت فلسطین به صورت شبانه روزی کار می‌کند و همه توان خود را برای همکاری ملی بزرگ به منظور دستیابی به هدف «بازگشت به سرزمینمان» به کار بسته است.

رییس حماس در غزه اعلام کرد: این یک نشست در سطح رهبران سیاسی ارشد حماس و جهاد و با حضور فرماندهان گروهان‌های قدس و گردان‌های القسام بود.

وی درباره جزییات دیدار مذکور گفت: ما حدود شش ساعت با عشق و برادری نشستیم و در مورد جزئیات پروژه مقاومت و ترتیبات آماده سازی برای آزادسازی سرزمینمان و بازگشت و دفع تجاوز گفت‌وگو کردیم.

السنوار افزود: همه افراد شاهد پیشرفت کار ملی هستند و نقطه عطف آن در راهپیمایی‌های بازگشت، شکست محاصره و اتاق عملیات مشترک فلسطینی‌هاست.

کمیته ملی عالی راهپیمایی‌های بازگشت و رفع محاصره در نوار غزه از ساکنان این باریکه تحت محاصره رژیم صهیونیستی خواسته است تا فردا جمعه هم در راهپیمایی‌های بازگشت در منطقه در اردوگاه‌های برگشت در شرق نوار غزه شرکت کنند.

این کمیته فردا را به مناسبت روز جهانی جوانان روز «جوانان فلسطینی» نام گذارده و راهپیمایی بازگشت این هفته را هم با همین نام برگزار می‌کند./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات