۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۱۶۸۴۰
حجت الاسلام والمسلمین الحیدری:

اربعین با جبهه مقاومت زنده می ماند + فیلم

اربعین با جبهه مقاومت زنده می ماند + فیلم
معاون فرهنگی حشدالشعبی گفت: در زمان داعش اکثر موکب های عراقی در جبهه جنگ حضور یافتند چون اربعین آنجا بود و اربعین با خون آن ها حفظ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی امروز در دومین همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی به بیان پیام عاشورا در موکب های اربعین تأکید کرد.

رهبر جبهه مقاومت عراق با تأکید بر این که همه هیأت ها و موکب ها برای حضرت زینب(س) باشند، گفت: تمامی هیأت ها با نام های مختلف متعلق به حضرت زینب(س) است و هیأت های حضرت زینب (س) و خاندانش باید قبل از غذا و آب، فریاد باشد و پیام اربعین را فریاد بزنند.

وی خطاب به موکب داران اربعین حسینی افزود: اربعین تعریفش غذا نیست، اربعین صوت، اعلان و دفاع است بنابراین سعی کنید موکب های شما پیام داشته و منتقل کننده پیام امام حسین(ع) باشید.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری با اشاره به شجاعت و استقامت حضرت زینب(س)، ابراز کرد: ما باید از این حضرت تبعیت کنیم و آن چه در این تبعیت مهم است دفاع و صدای پیام امام است.

وی با بیان این که اربعین با جبهه مقاومت زنده می ماند، اظهار کرد: در زمان داعش اکثر موکب های عراقی به جبهه جنگ حضور یافتند چون اربعین آنجا بود و اگر این حشدالشعبی به جبهه نمی رفتند، اربعین نمی ماند و اربعین با خون آن ها حفظ شد.

معاون فرهنگی حشدالشعبی افزود: امروز نیز هر سرزمین اسلامی از شلمچه، ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و غیره کربلا است و برای همه موکب داران دفاع از جبهه مقاومت در میدان ها باید هدف باشد./864/پ202/ب1

تعداد بازدید : 7
امیر خاکراه
ارسال نظرات