۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۱
کد خبر: ۶۱۶۸۶۷
نماینده مجلس:

مسؤولان خود را بهتر از مردم ندانند

مسؤولان خود را بهتر از مردم ندانند
امیرحسنخانی گفت: نگوییم که مردم چیزی نمی‌فهمند بلکه مردم بسیاری از چیزها را می‌فهمند چرا با آن‌ها مشورت نمی‌شود؟، نباید خود را بهتر از مردم بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل صنعت آب و برق خراسان جنوبی اظهار داشت: سال‌ها در خصوص دو شبکه‌ای شدن آب شرب و آب بهداشتی پیگیری شده که به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه باید در این خصوص نیز چاره‌اندیشی شود، گفت: باید دو شبکه‌ای شدن در شهرهای استان آغاز شود و درخواست فاضلاب برای تمام شهرستان‌های استان داریم.

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبس، سرایان و بشرویه فاقد شبکه فاضلاب هستند، افزود: باید اجازه دهیم که مردم با دولت مشارکت کنند و امروز حیاتی ترین موضوع مردم آب است.

امیرحسنخانی تصریح کرد: نگوییم که مردم چیزی نمی‌فهمند بلکه مردم بسیاری از چیزها را می‌فهمند چرا با آن‌ها مشورت نمی‌شود؟، نباید خود را بهتر از مردم بدانیم.

وی ادامه داد: باید به عقل جمعی احترام گذاشت؛ در منطقه‌ای پنج چاه زده شده که به خشکی خورد اما سوال اینجاست چرا در این خصوص با ریش‌سفیدان محل مشورت نمی‌شود!

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم رقیب آب و فاضلاب نباشند و دست بخش خصوصی را باز بگذاریم و با آن‌ها مشارکت کنیم./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات