۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۱۶۸۷۶
حجت الاسلام صالح آبادی:

ملت ایران با هدایت امام و رهبری و مقاومت توطئه های دشمن را خنثی کرده اند

ملت ایران با هدایت امام و رهبری و مقاومت توطئه های دشمن را خنثی کرده اند
آزاده 8 سال دفاع مقدس بابیان اینکه اسیران جنگ در مسیر انقلاب ذره ای تردید به خود راه ندادند، گفت: ملت ایران با هدایت امام و رهبری ومقاومت توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر صالح آبادی آزاده 8 سال دفاع مقدس در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به کشور گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، بسیاری از افراد پس از ایمان به یک مکتب، در هنگام مواجهه با مشکلات و سختی ها متزلزل شده و از مسیر خود منحرف می شوند.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب می فرمودند نه تنها در رفتار امام خمینی(ره) تردید، سستی، خستگی و وادادگی دیده نمی شود، بلکه هر چه رو به جلو می رفت، رفتارشان انقلابی تر و محکم تر می شد.

حجت الاسلام صالح آبادی تأکید کرد: مسیر ایمان به خداوند سختی های بسیاری دارد و انسان های مؤمن حقیقی باید در این مسیر استقامت بورزند تا به پیروزی دست پیدا کنند؛ ملت ایران پس از انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه و هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مسیر انقلاب اسلامی همواره استقامت کرده و با مقاومت خود توطئه های گوناگون دشمنان را خنثی ساخته اند.

این آزاده 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی نه تنها تن به ذلت ندادند، بلکه از خون خود گذشتند تا دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند.

وی به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود و همرزمانش پرداخت و افزود: اسیران سرافراز کشور در دوران اسارت خویش انواع شکنجه ها را تحمل کردند، اما از مسیر انقلاب اسلامی دست برنداشته و با مقاومت خود دشمنان را شکست دادند.

حجت الاسلام صالح آبادی ابراز کرد: اسیران سرافراز کشور در دوران اسارت خود نه تنها از دشمن باکی نداشتند، بلکه در این دوران همواره به مناجات های خالصانه و مخلصانه می پرداختند و به جای ترس و تزلزل به دنبال جهت قبله برای نماز خواندن بودند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طول چهل سال انقلاب اسلامی در ایمان خودشان ثابت قدم بوده اند، عنوان کرد: اسیران سرافراز کشورمان با روحیه جهادی و سراسر نور ایمان اسارت خود را آغاز کرده و با همین روحیه نیز آن را به پایان رساندند و در مسیر انقلاب اسلامی ذره ای تردید به خود راه ندادند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات