۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۱۶۸۸۲
امام جمعه خرم آباد:

جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته است

جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شکل گیری جبهه مقاومت در سراسر دنیا، گفت: از لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه و کشمیر مسلمانان حرکت و قیام شان بر اساس شعار انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در منابع دینی از عید سعید غدیر سه تعبیر شده است.

وی افزود: نخستین تعبیر از عید غدیر«عید الله الاکبر» یعنی بزرگترین عید در نزد خدای متعال، دوم «یوم العهد المعهود» یعنی روز بیعت که خداوند از پیامبران گذشته بر ولایت علی(ع) عهد و پیمان گرفته است و سوم «یوم المیثاق الماخوذ» یعنی روز تجدید عهد و میثاق با ولایت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عید غدیر«عید الله الاکبر» است، عنوان داشت: عید غدیر روز تعیین وصی و ولی برای حفاظت و صیانت از اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه اگر عید غدیر نبود اسلام گرفتار منحرفین، منافقین و مستکبرین می شد، ادامه داد: روز عید غدیر، روز یأس و ناامیدی مستکبران است.

انتصاب امام علی برای ولایت، برای حفاظت از اسلام ناب بود

حجت الاسلام والمسلمسین میرعمادی با اشاره به اینکه انتصاب امام علی برای ولایت، برای حفاظت از اسلام ناب بود، اظهار داشت: غدیر روز یأس برای منکرین ولایت است.

جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته است

وی در ادامه به دیدار یک هیأت یمنی به ریاست محمد عبد السلام سخنگوی جنبش انصارالله با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایران و انصارالله در یک جبهه بوده و آن جبهه جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به درگیری بین هند و پاکستان و مسلمانانی که در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند، اشاره و بیان کرد: کشمیر و جامو یک منطقه اش دست هندی ها است و یک قسمت دیگر با ۷ میلیون جمعیت تحت حاکمیت پاکستان است و یک قسمت نیز تحت کنترل چین است، هفته گذشته هند مسأله تابعیت را لغو کرد و هدفش به هم ریختن جمعیت این دو منطقه و پایین آمدن جمعیت مسلمانان بود.

وی با اشاره به شکل گیری جبهه مقاومت در سراسر دنیا عنوان کرد: از لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه و کشمیر مسلمانان حرکت و قیام شان بر اساس شعار انقلاب است، امروز جبهه مقاومت اسلامی درر دنیا شکل گرفته است./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات