۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۱۶۸۹۵
از تهاجم تا تزلزل فرهنگی (1)

نوشین جعفری چه نسبتی با شبکه "بدامن" دارد؟

نوشین جعفری چه نسبتی با شبکه
چیزی که امروز خط فعالیت مصی علینژاد را در ایران تشکیل می‌دهد، حمایت گروهی خاص از او برای ضبط ویدئوکلیپ است که مهمترین جریان آن را بهائیت شکل می‌دهد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، یکی از خبرهایی که این مدت به شدت داغ شد و همه را درگیر خود کرد، بازداشت نوشین جعفری بود. البته خود خبر خیلی مهم نبود بلکه بازتاب حمایت دوجین سلبریتی از این عکاس کمی ماجرا را مشکوک می‌کرد که دقیقا داستان چیست و چرا این اتفاق افتاد.

بسیاری شبکه بدامن(BEDAMN) را از کودتای 28 مرداد می‌شناسند. همکاری میان سازمان سیا و اینتلیجنس سرویس انگلیس با هم. اما کسانی که امروزی‌تر به ماجرای این شبکه در ایران می‌پردازند به دو نام مسعود بهنود و فائزه هاشمی و رابطه آنها با همدیگر برمی‌گردند. همان جلسه مشکوک با زنان راس شبکه بهائی کشور که هیچ کس از محتویات این جلسه با خبر نشد و کسی هم فکر نکرد که محوریت بحث این جلسه‌ها چه چیزی می‌توانست باشد.

یادداشت // آیا نوشین جعفری سر سلسله بازداشتی‌های شبکه بدامن در ایران است؟

عکس پروفایل پیج منتسب به نوشین جعفری در توئیتر که اهانت‌های زیادی را به مقدسات شیعه روا می‌داشت. به خصوص بعد از بازداشت خبرنگار روزنامه اصلاح طلب که به امام رضا علیه السلام اهانت کرده بود.

یادداشت // آیا نوشین جعفری سر سلسله بازداشتی‌های شبکه بدامن در ایران است؟

نمونه قابل انتشار توهین نوشین جعفری به اهل بیت

جنگ زنان علیه زنان در حال شکل‌گیری است

 بعد از صحبت‌های همسر شهید حاتمی، خانم دکتر روح‌افزا درباره خانم مولاوردی کمی ماجرا را مشکوک کرد که چرا خانم مولاوردی اطلاعات زنان بدسرپرست و بی سرپرست و مطلقه ما را به سازمان ملل تقدیم کرد و حالا آنها می‌دانند که شهرهای مختلف در چه وضعی به سر می‌برند؟

بعد از آن فعالیت شبکه زنان بازیگر همچون مهناز افشار، لیلا حاتمی، باران کوثری، سحر دولتشاهی و ... در کشور خطی را برای خودشان ترسیم کردند و به دنبال فعالیت‌های اجتماعی در حوزه حجاب برای دختران تهرانی در پوشش کلاس‌های بازیگری بودند. یکی از خروجی فعالیت‌های این سلبریتی‌ها تحریک برای قتل طلبه شهید همدانی بود که بر اساس یک بازی پازل را در کنار هم برای عادی کردن قتل روحانیون در کف جامعه ترسیم کردند.

یادداشت // آیا نوشین جعفری سر سلسله بازداشتی‌های شبکه بدامن در ایران است؟

پدر نوشین جعفری از بزرگان پان ایرانیست و بهائیان ایران است که در کنار فعالان زن زیادی که اکنون به عنوان پیاده نظام در خیابان‌های تهران رژه بی حجاب می‌روند، در کنار جلسه مشکوک فائزه هاشمی با سران بهائی داستان نوشین جعفری، شبکه بدامن، سلبریتی‌های فراری چون مهناز افشار و ... کمی بازی را مشکوک‌تر می‌کند.

نقش نوشین جعفری چیست؟

بعد از واکنش‌های بسیار زیاد سلبریتی‌ها از بازداشت نوشین جعفری ما با سوالات متعدد مواجه شدیم، کسی که بارها در پیج توئیتری خود به شیعه، اهل بیت(ع) و اعتقادات شیعیان توهین کرده بود. از طرفی ضد انقلاب و به خصوص مصی علینژاد با بازداشت سه زن بهایی که از قضا در حوزه بازیگری هم فعالیت داشتند و تئاتر کار می‌کردند، سروصدای زیادی به راه افتاد که بازداشت نوشین جعفری همه چیز را به اوج خود رسانند.

یادداشت // آیا نوشین جعفری سر سلسله بازداشتی‌های شبکه بدامن در ایران است؟

واکنش مهناز افشار به بازداشت نوشین جعفری

یادداشت // آیا نوشین جعفری سر سلسله بازداشتی‌های شبکه بدامن در ایران است؟

این عکس سلبریتی‌ها با نوشین جعفری است که البته یک فرد در عکس نیست که دیگر به عنوان نقش محوری و تئوریسین بازیگران نقش آفرینی سیاسی می‌کند تا همواره جریان لیبرال و بنفش در میان مردم محبوبیت پیدا کند. یعنی استفاده از محبوبیت بازیگران برای بالا بردن یک جریان سیاسی

سوالی که برای ما پیش می‌آید، نقش رابطی نوشین جعفری با این همه بازیگر زن چیست؟ آیا یکی از قطعه‌های پازل فرهنگی در حوزه حجاب در تهران می‌تواند حالا به عنوان سرشاخه در اختیار نهادهای امنیتی ما قرار گرفته باشد تا شفاف‌تر از قبل درباره نقش زنان فعال در شبکه بدامن توضیح بدهد؟

یادداشت // آیا نوشین جعفری سر سلسله بازداشتی‌های شبکه بدامن در ایران است؟

این عکس پازل سیاسی بازداشت نوشین جعفری را تکمیل‌تر می‌کند.

آیا نقطه اشتراک نوشین جعفری با مهناز افشار در برخی سیاسیون و اصلاح طلبان می‌تواند سرنخی را در اختیار نهادهای امنیتی قرار دهد که ماجرای نفوذ و خط سیر بازی لشکر زنان در خیابان‌های این شهر را عوض کند؟ آیا نقشه‌ها و طرح‌ها تغییر خواهد کرد یا اینکه در این بازی سیاسی قبل از تغییر نقشه، خط مشی را تغییر خواهند داد؟ /882/ی702/س

مهدی کمالی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جواد بهاری
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
دم خروس سلبریتی ها بیرون زده که به خاطر بازدداشت نوشین جعفری اینطوری خودشان را به آب و آتش می زنند.
مهناز افشاری دارد صحبت می کند که هنوز نقش شوهرش در مورد شیر خشک های فاسد را مشخص نکرده است، هنوز ارتباطش با آزمایشگاه پاستور و واکسن فلج کننده مشخص نیست!، هنوز معلوم نیست که آن اکانت جعلی توییتر منتسب به یک طلبه و آن حرفها کار خودش بوده یا نه و قتل طلبه همدانی را هنوز افتخار می داند!

هر جا که سر آشوبی است دم خروس افسادطلبان و اصولچرایان بیرون است...
5
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
این مطالب امنیتی را از کجا آوردید؟
فکر نمی کنم هر جایی در دسترس باشد
4
0
سید سلمان
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
خیلی خوب است؛ البته این سخنان شنا فعلا ففط در حد تحلیل است. اگر‌ بشود دلیل محکمه پسند برایش پیدا کرد، ریشه بسیاری از معضلات فرهنگی مضمحل می‌شود...اگر بشود چه می‌شود!!!
5
0
علی شهیدی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
فقط یک سوال برای پیش آمد فائزه هاشمی با اینها چه ارتباطی داشته ونقش او در پازل چی بوده
5
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
ولی هنوز اندر خم یک کوچه ایم
بابا سلبریتی ها را بگیرند ببرند از دم دیگه
اه
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
قوه قضائیه در مورد این شخص باید اشد مجازات به کار برد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
به نظر شما افراد این تصویر تاجزاده، باران کوثری ، هانیه توسلی و سلبریتی های دیگه از نوشین جعفری اعلام برائت میکنند
3
0
ناشناس
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
مرد حسابی این چه حرفی است که می زنی، اعلام برائت کنند؟ الان همه عزادارند که چرا نوشین جعفری را بازداشت کردند