۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۱۶۸۹۷
رییس قوه قضاییه اعلام کرد؛

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای حل مشکلات مجموعه قضایی کردستان

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای حل مشکلات مجموعه قضایی کردستان
رییس قوه قضاییه از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل فوری مشکلات مجموعه قضایی استان کردستان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پایان سفر خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدارها و جلساتی که در این سفر داشت، تصریح کرد: یکی از نکات برجسته در این استان، سلامت دستگاه های اداری است که باید برای توسعه یافتگی هر چه بیشتر، این سلامت ارتقاء یابد و با هرگونه فساد مقابله شود.

رییس قوه قضاییه افزود: با توجه به گزارش هیات های اعزامی به شهرستانهای استان کردستان، مقرر شد مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای حل فوری برخی مشکلات مجموعه قضایی این استان بویژه در بخش زندان‌ها و پزشکی قانونی اختصاص یابد.

آیت الله رئیسی با اشاره به بازدید خود از زندان سنندج بر ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده زندانیان و همچنین رفع برخی مشکلات تاکید کرد.

رییس قوه قضاییه در پایان با بیان اینکه روحیه مردم کردستان همانند سالهای اول انقلاب بسیار بالا و امید آنان به آینده بسیار زیاد است، یادآور شد: این نشاط و روحیه نشان می دهد که القائات و تبلیغات ضد انقلاب هیچ تاثیری بر روحیه مردم این استان نداشته و مردم این خطه با اتکال به خدا، اعتماد به نفس و اتکا به داشته های عظیم مادی و معنوی خود از جمله نیروی متراکم جوان می توانند گام های بلندی برای توسعه استان کردستان بردارند./998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات