۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۱۶۹۰۸
در گفت‌و‌گو با حجت الاسلام عرب مطرح شد؛

تفکری که ما را از مبارزه دور می‌کند

تفکری که ما را از مبارزه دور می‌کند
کارشناس فرقه‌های انحرافی گفت: قانون جذب می‌گوید که هر چقدر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل بدهیم، قدرت می‌گیرند، پس راه صحیح مبارزه این است که به مبارزه با آنها فکر نکنیم.

حجت الاسلام حسین عرب، کارشناس فرقه‌های انحرافی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قانون جذب گفت: قانون جذب در دوران ما با کتابی به نام راز و فیلم مستندی که بر همین اساس ساخته شده بود به مردم دنیا معرفی شد.

وی تأکید کرد: مستند راز در سال 2006 توسط خانمی به نام خانم راندا درن که کتاب قانون جذب را در قالب راز نوشته شده بود، به مردم دنیا معرفی کرد و کتاب راز در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کل تاریخ بشریت لقب گرفته است.

استاد حوزه با توجه به قانوه جذب و ترویج افکار آن توسط برخی مجموعه‌ها در کشور، توضیح داد: قانون جذب و جریان تفکر نوین به شما می‌گوید که به مبارزه با منفی‌ها فکر نکنید و الا منفی‌ها تقویت می‌شوند و قوت می‌گیرند، چون شما به آنها فکر می‌کنید.

وی عنوان کرد: شما به مبارزه با تروریسم فکر نکنید، به مبارزه با آمریکا فکر نکنید، در داخل کشور بعضی از مروجین و کسانی که این حرف‌ها رو در کشور تکرار می‌کنند، صراحتا عنوان می‌کنند که هر چقدر ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بدهیم، آمریکا و اسرائیل قدرت می‌گیرند، بنابراین راه صحیح مبارزه با آمریکا و اسرائیل این است که به مبارزه با آنها فکر نکنیم.

حجت الاسلام عرب در پاسخ به این شبهه گفت: صرف گفتن همین جمله بطلانش را در ذهن هر عاقلی به وضوح نشان می‌دهد، چرا که شما وقتی می‌خواهید با پدیده‌ای مقابله کنید به مبارزه با آن فکر می‌کنید و برایش نقشه می‌ریزید تا آن را از صحنه افکار بشری و زندگی امروز مردم بیرون کنید. دست‌هایمان را خالی می‌کنند تا خودشان را ببندند.

قابل ذکر است که گفت‌وگوی تفصیلی خبرگزاری رسا با حجت الاسلام حسین عرب به زودی منتشر می‌شود.‌/882/ت302/س

ارسال نظرات