۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۱۶۹۵۸
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

ملت ایران در سایه ولایت عزتمندانه در جهان نقش آفرینی می‌کند

ملت ایران در سایه ولایت عزتمندانه در جهان نقش آفرینی می‌کند
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که ولایت معیار تشخیص خوب و بد است، گفت: در سایه ولایت می‌توان در برابر دشمنان و بدخواهان ایستاد.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک دهه امامت و ولایت، از ماه ذی الحجه به عنوان ماه پیوند با ولایت یاد کرد و گفت: این ماه فرصت ارزشمندی برای تبیین و تبلیغ جایگاه ولایت و امامت در جامعه اسلامی است.
 
وی با بیان این که خداوند متعال در روز غدیر با تعیین ولایت عهدی به بسیاری از شبهات و ابهامات پایان داد، افزود:، اما متأسفانه برخی عهدشکنان زمان با شکستن عهد و پیمان خود با پیامبر گرامی اسلام، مسیر انحراف را در پیش گرفتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که مشکلات دنیای اسلام پس از پشت کردن عهدشکنان به غدیر و ولایت آغاز شد، بیان داشت: باید گذشت قرن‌ها از آن حادثه تاریخی، اما هنوز جامعه اسلامی با مشکلات و بحران‌های بسیاری مواجه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ولایت، غبار را از چهره دین می‌زداید و دین و اسلام واقعی را در معرض همگان قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: ولایت پیوند دهنده قلوب انسان‌ها است که متأسفانه در طول تاریخ اسلام دشمنان همواره تلاش کردند تا ولایت را تضعیف کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که ولایت معیار تشخیص خوب و بد است، تصریح کرد: در سایه ولایت است که می‌توان در برابر دشمنان و بدخواهان ایستاد و از دین دفاع و حراست کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که امروز جامعه اسلامی نیازمند بهره گیری از سیره علوی است، خاطرنشان کرد: اگر معیار‌های حکومت علوی در جامعه اسلامی به خوبی نهادینه می‌شد شاهد بروز چنین مشکلات و بحران‌هایی در جامعه اسلامی نبودیم.
 
وی با اشاره به این که امروز ملت ایران در سایه ولایت عزتمندانه در جهان حاضر هستند و نقش آفرینی می‌کنند، گفت: چهار دهه پیشرفت و عزت ملت ایران در سایه ولایت به دست آمده که باید با تبعیت از، ولی فقیه حفظ شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان این ملت چهل سال است که هر چه در توان داشتند به کار گرفتند تا ملت ایران را از ولایت دور کنند، افزود: اما بصرت و هوشیاری این ملت ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمن، موجب ایجاد یک پیوند عمیق و ناگسستنی ملت ایران با ولایت شده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات