۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۶۹۶۸
با حضور امام جمعه اهواز؛

مراسم تجلیل از آزادگان سادات و نخبه اهوازی برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از آزادگان سادات و نخبه اهوازی برگزار می‌شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مراسم تجلیل از آزادگان سادات و نخبه اهوازی با حضور امام جمعه اهواز برگزار می‌شود.
عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور در ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ عنوان داشت: در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار در مردادماه برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی مزار شهدای سراسر استان، دیدار با استاندار، تجلیل از آزادگان و خانواده‌های شهدای آزاده، سخنرانی آزادگان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تکریم از برخی آزادگان در خطبه‌های نماز جمعه تصویب شد که برخی از آن‌ها اجرایی شدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده هایشان فردا ساعت ۹:۳۰ در تالار ملی حفاری با حضور امام جمعه اهوا برگزار می‌شود، اظهار داشت: اجرای طرح سپاس و دیدار با آزادگان سرافراز سادات و خانواده‌های شهدای آزاده با توجه به دهه ولایت پیش بینی شده که در حال اجرا شدن است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه خوزستان سه هزارو ۲۰۰ آزاده دارد، افزود: از این تعداد ۲ هزارو ۷۵۰ آزاده در استان مستقر هستند و همه ساله برای این عزیزان برنامه‌های مفصلی در ترویج و توسعه فرهنگ آزادگی برگزار می‌کنیم.

فرجیان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری مختلفی در استان برای آزادگان در حال برگزاری است، بیان داشت: در برنامه فردا که با حضور امام جمعه اهواز برگزار می‌شود از خانواده‌های آزادگان اهوازی دعوت به عمل آمده است و با توجه به دهه ولایت از آزادگان سادات و آزادگان شاخص و نخبه در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا رهروی غدیر باشیم و ولایتمداری و همراهی مان را روز به روز با رهبرانقلاب داشته باشیم و راه شهدا به ویژه شهدایی که در چنین ایامی به فیض شهادت نائل آمدند، را ادامه بدهیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
حاتم شرفی
ارسال نظرات