۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۱۷۰۱۶
مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان:

بازسازی واقعه غدیر از سوی هنرمندان بسیجی خوزستان

بازسازی واقعه غدیر از سوی هنرمندان بسیجی خوزستان
نوروزیان با اشاره به اهمیت عید غدیر از بازسازی واقعه غدیر درسطح استان از سوی هنرمندان بسیجی و برگزاری کارگاه قربان تا غدیر خبر داد.
عادل نوروزیان، مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه عید غدیر، عید برگزیده مسلمانان و گرامیداشت آن در احادیث و روایات بسیار تاکید شده است، اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب این عید "عید الله الاکبر" و از همه‌ اعیاد موجود در تقویم اسلامی بالاتر و پرمغزتر است؛ چون تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت، در واقعه غدیر معین شده است.

مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان با اشاره به اینکه براساس آیه اکمال دین، غدیر خم روز کامل شدن دین، اتمام نعمت‌های الهی و تعیین جانشین برای امت اسلامی است، افزود: بدیهی است که همگان باید تمام توان خود را برای بزرگداشت این عید به کار بگیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به بخشی از برنامه‌های این سازمان در این ایام مبارک عنوان داشت: اجرای نمایش‌های خیابانی، برپایی ایستگاه صلواتی، بازسازی واقعه غدیر درسطح استان توسط هنرمندان بسیجی برخی از برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان است.

نوروزیان ادامه داد: در همین راستا چندی پیش نیز هنرمند بسیجی استان محمد رضا منصوری به عنوان کارگردان برگزیده کشور در بازسازی واقعه غدیر انتخاب شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه نقاشی و طراحی با عنوان «قربان تا غدیر» در بندر ماهشهر تاکید کرد: این کارگاه نیز با حضور ۶۰ هنرمند برگزار و آثاری در ارتباط با بزرگداشت دو عید بزرگ مسلمانان خلق شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته عید غدیر امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در استان خوزستان، دروازه ورود تشیع به ایران برگزار شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات