۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۱۷۰۲۹
مدیر حوزه علمیه فارس:

شبکه‌های اجتماعی، جایگزین تبلیغ در مراکز دینی و بومی نیستند

شبکه‌های اجتماعی، جایگزین تبلیغ در مراکز دینی و بومی نیستند
حجت الاسلام عابدی با اشاره به اهمیت تبلیغ چهره به چهره، غفلت از تبلیغ در مراکز دینی و بومی را اشتباه دانست.

حجت الاسلام عابدی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به اهمیت تبلیغ چهره به چهره اشاره کرد و گفت: در صورتی که مبلغ عامل به گفته هایش باشد چندین برابر فضای مجازی تاثیرگذاری خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی، غفلت از تبلیغ چهره به چهره را اشتباه دانست و افزود: شبکه های اجتماعی، جایگزین تبلیغ در مراکز دینی و بومی نیستند.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت به معنای مرسوم برای طلاب حوزه علمیه معنایی ندارد، عنوان کرد: اردوهای آموزشی، تفریحی و زیارتی نقش مهمی در کارآمد سازی اوقات فراغت طلاب دارد.

حجت الاسلام عابدی با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای رونق اوقات فراغت طلاب فراهم است، گفت: طلاب از فرصت تابستان برای تثبیت و تعمیق مطالب فرا گرفته شده، استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه فارس افزود: طلاب در طول تابستان سفر های زیارتی و تفریحی را در برنامه ریزی های خود بگنجانند.

وی بسترسازی لازم برای استفاده حداکثری از فرصت تابستان را از وظایف مدیران حوزه علمیه دانست و بیان کرد: 180 نفر از طلاب حوزه علمیه فارس در اردو های آموزشی حوزه این استان شرکت کرده اند.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه طلاب نباید با فراغت از برنامه روزانه حوزه دچار سرگردانی شوند، اظهار داشت: علوم حوزوی افزون بر آموزش نیازمند تامل است و تابستان فرصت مناسبی را برای طلاب در این زمینه فراهم می کند.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه در سیره علمی پیامبر گرامی اسلام (ص) تعطیلی وجود نداشته است، گفت: طلاب باید در راه تحصیل علوم اسلامی و تبلیغ معارف آن، فرهنگ قرآنی خستگی ناپذیری را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی نقش اساتید و مدیران حوزه علمیه را در اعتلای فکری طلاب بسیار مهم دانست و تصریح کرد: صرف انباشتن مفاهیم در ذهن از آفت های تحصیل علوم اسلامی است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
احسنت بر شما
0
0