۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۱۷۰۳۰
مركز گفت وگو و تسامح بحرین:

مواضع آمریکا درباره اوضاع حقوق بشر در بحرین، کارساز نبود

مواضع آمریکا درباره اوضاع حقوق بشر در بحرین، کارساز نبود
مركز گفت وگو و تسامح اعلام کرد آمریکا به مواضعش درباره وخامت اوضاع حقوق بشر در بحرین، نتوانست جامه عمل بپوشاند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مركز گفت وگو و تسامح بحرین اعلام کرد که آمریکا نتوانست به مواضع خود درباره وخامت اوضاع حقوق بشر در بحرین جامه عمل بپوشاند.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، مرکز یاد شده بیان داشت که مقامات واشنگتن اقدامات لازم را برای متقاعد کردن رژیم آل خلیفه از نقض حقوق بشر در بحرین صورت نداده اند.

مركز گفت وگو و تسامح بحرین تأکید کرد که صرف ابراز نگرانی از اوضاع حقوق بشر در بحرین برای عمل به منشورهای بین المللی حقوق بشر در این کشور کفابت نمی کند.

حجت الاسلام «میثم السلمان»رییس مرکز گفت وگو و تسامح نیز اخیرا گفته بود که بحرین نیازمند یک گفت وگوی واقعی است تا ضمن غلبه بر همه انواع تبعیض، شهروندی برابر را تقویت کند.

عضو هیأت مشاوره مرکز حقوق بشر بحرین افزود که عدالت، برابری فرصت ها بنا بر شهروندی برابر و مقابله با تبعیض، یک ضرورت ملی است که هیچگاه نباید از آن غافل شد./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
آیا واقعا سردمداران امریکایی بویی از حقوق بشر برده اند، شما که خودتان منطقه را با کمپانی های اسلحه فروش خود به جان هم می اندارید و حقوق بشر را له کرده اید با حمایت از نظام های اپارتاد و ملتها را هیچ خطاب کرده و به مسلخ می کشید، این ها جز از شیطان برنمی آید و خلاف قوانین انسانی و الهی است که با ملتها چنین می کنید و گذر زمان پرده از اعمال پلیدتان برمی دارد و خداوند یکتا سردمداران شیطانی امریکا و رژیم جعلی صهیونیسم را رسوا خواهد کرد
1
0