۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۱۷۱۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تبیین آرمان‌های انقلاب در بین نسل جدید نیازمند تبلیغ سامان یافته است

تبیین آرمان‌های انقلاب در بین نسل جدید نیازمند تبلیغ سامان یافته است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر می‌خواهیم نسل جدید حضور فعال در انقلاب داشته باشد باید اقدامات تبلیغی و تبیینی سامان‌یافته داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به تأکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به جوانان، اظهار کرد: ما امروز نسلی داریم که جبهه و انقلاب را ندیده‌اند؛ ازاین‌رو باید بتوانیم با استفاده از شیوه‌های اصولی و مناسب، آرمان‌های انقلاب و نظام را برای آن‌ها تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم به آن‌ها حالی کنیم که چه بودیم و چه شدیم؛ به همین دلیل نسل جوان را باید با زبان خودش با انقلاب آشنا کنیم که این از رسالت‌های نهادهای مختلف به‌ویژه نهادهای فرهنگی و مذهبی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: به عنوان مثال اصل راهپیمایی مهم است؛ اما مهم‌تر این است که جوان ما بداند برای چه به راهپیمایی آمده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم نسل جدید حضور فعال در انقلاب داشته باشد باید اقدامات تبلیغی و تبیینی سامان‌یافته داشته باشیم و تلاش کنیم هم نسل گذشته را به میدان آورده و حفظ کنیم و هم نسل جدید را به این جمع اضافه کنیم.

وی اظهار کرد: این اقدام زیرساختی و زیربنایی و کلیدی و اساسی است؛ زیرا هویت انقلاب به تبلیغات آن وابسته است و اگر دستاوردهای انقلاب را به‌درستی تبلیغ و تبیین کنیم انقلاب ما تداوم می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌های انقلابی بسیار اهمیت دارد، اضافه کرد: ما در مناسبت‌های مختلف حضور را به رخ دشمن می‌کشیم؛ ازاین‌رو حضور این مردم بسیار اهمیت دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: به همین دلیل می‌بینیم در اوج تحریم دشمن مردم خوب و جانانه آمدند و بینی دشمن را به خاک مالیدند.

وی با اشاره به اینکه هرچه در توان داریم باید برای حضور مردم در میدان تلاش کنیم، افزود: این حضور سرمایه و پشتوانه انقلاب ما بوده و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: بر این اساس نهادهای مختلف به‌ویژه نهادهای فرهنگی متولی حضور بصیرتی و فیزیکی و انقلابی و ولایی مردم در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های انقلابی بلوغ ملت و مقاومت مردم ما را به نمایش می‌گذارد؛ ازاین‌رو نباید از حرف این و آن خسته شد؛ چراکه راهی که انتخاب کرده‌ایم خداپسندانه است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات