۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۱۷۱۰۹
بیش از ظهر امروز؛

آیین افتتاحیه آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام صادق برگزار شد + فیلم

آیین افتتاحیه آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام صادق برگزار شد + فیلم
آیین افتتاحیه آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین امروز با حضور علما، اساتید و طلاب در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام صادق(ع) امروز با حضور علما، اساتید، طلاب و مسؤولان شهرستان ورامین در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام  سیدمهدی محمودی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: برگزاری افتتاحیه سال تحصیلی جدید بیانگر آغاز تلاش طلاب برای کسب علوم دینی و ارتقای سطح علمی خودشان است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین وظایف طلاب را در برهه کنونی بسیار سخت و دشوار بیان کرد و اظهار داشت: طلبگی دراصل سربازی امام زمان(عج) است؛ طلاب عزیز با توجه به سابقه فعالیت 800 ساله مدرسه علمیه ورامین باید تلاش کنند رسالت طلبگی که همان تبلیغ دین است را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه شهرستان ورامین را یک شهر مذهبی با سابقه تاریخی بیان کرد و گفت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز در عصر حاضر توسط تولیت محترم آیت الله محمودی قبل از انقلاب تاسیس شد و تا کنون توانسته بیش از 2هزار و 400 طلبه جذب و تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام صادق(ع) با 6 هزار متر مربع فضای مناسب و آرامی برای تحصیل طلاب فراهم کرده است، اظهار داشت: این مدرسه با فضای آموزشی یک هزار و 500 متر مربع رتبه دوم را در استان تهران به خود اختصاص داده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین ادامه داد: از افتخارات مدرسه علمیه امام صادق(ع) تقدیم 21 شهید به انقلاب اسلامی است./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 5
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات