۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۱۷۱۱۴
مدیر کل اوقاف مازندران:

دوری از ولایت عامل انحراف امت اسلامی است

دوری از ولایت عامل انحراف امت اسلامی است
حجت الاسلام حیدری، دوری از ولایت را عامل انحراف امت اسلامی دانست و گفت: اگر پس از رحلت پیامبر آن انحراف تاریخی صورت نمی‌گرفت، امروز شرایط جامعه اسلامی بحرانی نبود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت دهه امامت و ولایت در ساری برگزار شد، غدیر را متعلق به جامعه اسلامی دانست و گفت: امت اسلامی باید از این ظرفیت ناب و ارزشمند الهی بیشتر بهره گیرد.
 
وی با بیان این که در سایه غدیر می‌توان به همه پیشرفت‌های مادی و معنوی دست یافت، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه انوار بیکران غدیر و ولایت به دست آمده است.
 
حجت الاسلام حیدری، ولایت فقیه را ثمره ارزشمند و ماندگار غدیر عنوان کرد و گفت: امروز ملت بزرگ ایران با حرکت مسیر ولایت به ملتی با عزت در جهان تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، دوری از ولایت را عامل انحراف امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر پس از رحلت پیامبر آن انحراف تاریخی صورت نمی‌گرفت، امروز شرایط جامعه اسلامی این گونه بحرانی نبود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ولایت همچون خورشیدی تابانی، مسیر حرکت امت اسلامی را روشن می‌کند، تصریح کرد: اگر امروز ملت ایران در منطقه و جهان این گونه عزتمندانه حضور دارند به برکت نور ولایت است.
 
حجت الاسلام حیدری به دشمنی تاریخی معاندان با ولایت اشاره کرد و با بیان این که دشمنی با ولایت سابقه تاریخی دارد، خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته نیز دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های متعدد تلاش کردند تا جایگاه ولایت را تضعیف و خدشه دار کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جایگاه ولایت با دسیسه‌های دشمنان زبور و حقیر تضعیف نخواهد شد، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش‌های دشمن، امروز به برکت اهل بیت (ع) یک پیوند مستحکمی میان مردم و ولایت برقرار است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر این که ولایت معیار حق و باطل است، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران و مسؤولان حکومت دینی باید همه امور خود با رهنمود‌های ولایت تطبیق دهند، چون مسیر موفقیت و پیشرفت عمل به مطالبات و دغدغه های، ولی فقیه است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات