۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۷۱۳۵

دفاع روزنامه‌نگار سعودی از رژیم صهیونیستی با حمله به «نماینده آمریکایی»

دفاع روزنامه‌نگار سعودی از رژیم صهیونیستی با حمله به «نماینده آمریکایی»
روزنامه‌نگار سعودی که اخیرا به فلسطین اشغالی رفته بود و جوانان فلسطینی او را از مسجد الاقصی بیرون انداختند، در حمایت از رژیم صهیونیستی به نماینده آمریکایی حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد بن سعود» نویسنده و روزنامه‌نگار سعودی در صفحه توییتر خود با دفاع از رژیم صهیونیستی مدعی شد که «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا، به دروغ این رژیم را به «نژاد پرستی» متهم می‌کند.

او خطاب به ایلهان عمر نوشت: «اسم من محمد بن سعود است. کسی که به اسرائیل سفر کرد... دروغ گفتن در خصوص اسرائیل را متوقف کنید. آنچه درباره اسرائیل می‌گویی صحت ندارد. من همه جهان را در خصوص آنچه در اسرائیل دیدم مطلع خواهم کرد. تو یهودستیز هستی».

یهودستیز، اتهامی است که رژیم صهیونیستی برای برخورد با مخالفان خود در محافل مختلف بین‌المللی دنبال می‌کند. حال محمد سعود با این اتهام در حال دفاع از رژیم صهیونیستی مقابل یک عضو مجلس نمایندگان آمریکاست.

«ایلهان عمر» نماینده سومالیایی‌الاصل کنگره آمریکا گفته است که اسرائیل همانند رژیم آپارتاید آفریقایی جنوبی، عمل می‌کند. او در توئیتی نوشته است: «دولت آفریقای جنوبی ورود اعضای سیاه پوست کنگره به این کشور را ممنوع کرد. همان‌طور که اکنون اسرائیل ورود اعضای مسلمان را ممنوع کرده است».

پنجشنبه هفته گذشته رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ورود ایلهان عمر و رشیده طلیب دو عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به سرزمین‌های اشغالی خودداری خواهد کرد/983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات