۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۱۷۱۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور فعالیت های تبلیغی است

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور فعالیت های تبلیغی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به فرصت های تبلیغی در دهه ولایت و ایام محرم و صفر اشاره کرد و گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور فعالیت های تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به جنگ نرم امروز و هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: رسانه ظرفیتی مناسب برای آگاهی بخشی به جامعه و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

وی به انجام فعالیت های فرهنگی در طول سال اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه بازوی توانمندی تقویت فعالیت های فرهنگی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر گفت: در مساجد، تکایا، مکان های عمومی و در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

وی مردمی کردن تبلیغات دینی را راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد:  هدف ما این است که مردم و مطالبات مردم محور باشند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به پیش رو بودن محرم و صفر افزود: پیش از آغاز ماه محرم مداحان، رؤسای هیأت های مذهبی و مبلغان آموزش های لازم را می بینند.

وی در ادامه تبیین و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را هدف عنوان کرد و گفت: در عرصه تبلیغ بحث بیانیه گام دوم انقلاب به صورت جدی دنبال می شود و مسأله مقاومت و ایستادگی مردم و مطالبه گری حق مردم مورد توجه ویژه قرار دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات