۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۱۷۱۹۴
رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی:

انقلاب اسلامی طبق نسخه غدیر تشکیل و نقشه های دشمن را خنثی کرد

انقلاب اسلامی طبق نسخه غدیر تشکیل و نقشه های دشمن را خنثی کرد
حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: وقتی که طبق نسخه غدیر انقلاب اسلامی تشکیل شده تمام رشته‌های دشمن پنبه شد و آن‌ها را زیر پای خود له کردیم چرا که سیستم ما غدیری بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و امام جمعه پردیسان قم شامگاه یکشنبه در جشن عید غدیر که در مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند برگزار شد اظهار داشت: جایگاه و مقام غدیر بالا است و اطعام دادن در این روز از عاشورا نیز بالاتر است.

وی با بیان اینکه این ماه عاشورای ذی الحجه و شادی و ماه بعدی نیز عاشورای غم انگیز است گفت: انسان در غدیر خم یاد می‌گیرد که چطور رهبر انتخاب کند.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی افزود: نقش مردم در انتخاب رهبری مهم و تاثیرگذار است و اگر مردم نیز نباشند رهبر خانه نشین می‌شود و امام منزوی است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تصریح کرد: مردم باید جهاد داشته باشند تا امام بتواند میدان‌داری کند و اگر مردم با امام خود بیعت کنند امنیت، عزت و بهشت را می‌گیرند.

وی ادامه داد: حتی پیامبران و امامان نیز بدون مردم نتوانستند حکومتی را تشکیل دهند بنابراین اگر این مردم نباشند هیچی نیست اما برخی‌ها با رای 20 میلیونی هم در جامعه فریب خوردند و امامت را زیرپا گذاشتند.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی تنها کشوری بوده که در جهان به مدل غدیر عمل کرده و این غدیر کشور را عزیز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار کرد: مردم با انتخاب خبرگان آن‌ها را به عنوان وکلای خود برای انتخاب رهبری قرار دادند و اطاعت رهبری نیز بر همه واجب است؛ وقتی که طبق نسخه غدیر انقلاب اسلامی تشکیل شده تمام رشته‌های دشمن پنبه شد و آن‌ها را زیر پای خود له کردیم چرا که سیستم ما غدیری بوده است./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
هادی رحیمی
ارسال نظرات