۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۱۷۲۰۰
امام جمعه اهواز:

مردم با رأی به کاندیداهای انقلابی به مشکلات و معضلات کشور پایان دهند

مردم با رأی به کاندیداهای انقلابی به مشکلات و معضلات کشور پایان دهند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم با رأی به کاندید‌اهای انقلابی می‌توانند به رفع معضلات و محرومیت‌های کشور پایان دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان استان در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز با بیان اینکه آزادگان با تحمل سخت‌ترین شرایط پیام انقلاب اسلامی مبنی بر استقامت و پیروزی را به جهانیان نشان دادند، عنوان داشت: در ۲۶ مردادماه تک تک آزادگان سرافراز برای بازگشت به کشور اشک شوق ریختند و ملت ما نیز برای بازگشت این قهرمانان لحظه شماری کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رفع محرومیت‌های استان در گرو رأی مردم است، خاطرنشان کرد: مردم با رأی به کاندید‌اهای دارای شاخص انقلابی می‌توانند به رفع معضلات و محرومیت‌های استان پایان دهند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر با فرمانبری از ولایت در میدان‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی و اقتصادی به پیروزی دست پیدا کردیم، اظهار داشت: در صورتی که امیرمؤمنان پس از حضرت ختمی مرتبت عهده دار امور مسلمین می‌شد، امروزه مشکلات کنونی دامنگیر جهان اسلام نمی‌شد، اما برای همیشه بشریت از نعمت ولایت محروم شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه بسیاری از صحابه رسول خدا (ص) علی رغم حضور در جنگ ها، اما در مسأله انتخاب، به کوتاهی در این امر گرفتار شدند، افزود: برخی افراد نیز علی رغم حضور در جنگ ۸ ساله و فعالیت‌های انقلابی لکن در ادامه مسیرشان از مسیر انقلاب اسلامی جدا شدند.

وی دشمنی آمریکا را بهترین دلیل بر عملکرد موفق انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی اکنون حرف اول را در جهان می‌زند، رهبرانقلاب در مسیر امام امت حرکت می‌کند و انقلاب اسلامی به سوی اهداف از پیش تعیین شده به پیش می‌رود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات