۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۱۷۲۳۳
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

زیرساخت‌های حوزه قضایی در خراسان جنوبی تقویت می‌شود

زیرساخت‌های حوزه قضایی در خراسان جنوبی تقویت می‌شود
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: به دنبال تقویت زیرساخت‌های حوزه قضایی در شهرستان‌های استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: توصیه‌های ریاست قوه قضاییه را برای خدمت کردن به مردم نصب العین خود قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه از تجربیات چند ساله در استان سیستان و بلوچستان برای خدمت به مردم استفاده می‌کنم، گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود:  باید به بهترین شکل ممکن و با تعامل آنچه که انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از مسؤولان انتظار دارند به وظیفه خود عمل کنیم.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی ظرفیت‌های خوبی برای خدمت کردن دارد و این وضعیت خوب استان به ما برای خدمت رسانی به مردم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال تقویت زیرساخت‌های حوزه قضایی در شهرستان‌های استان خواهیم بود، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های قوه قضاییه این است که مردم دسترسی راحتی به خدمات قضایی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: درد من بر خدمت صمیمت و رفاقت و دوستی است و باید ابتدا با هم دوست صمیمی باشیم و به مردم نه تنها خدمت بلکه به مردم عشق بورزیم؛ در این صورت می‌توان مشکلات مردم را بهتر درک کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات