۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۱۷۲۵۳

رونمایی از نسخه‌های روسی، فرانسوی و اسپانیایی پایگاه KHAMENEI.IR + فیلم

رونمایی از نسخه‌های روسی، فرانسوی و اسپانیایی پایگاه KHAMENEI.IR + فیلم
مراسم رونمایی از نسخه‌های روسی، فرانسوی و اسپانیایی پایگاه اطّلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در موسسه فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از نسخه‌های روسی، فرانسوی و اسپانیایی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز در موسسه فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سیّد کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی طی سخنانی گفت:‌ پس از انقلاب کشورمان مستقل ترین کشور جهان است، عربستان به عنوان کشور اسلامی و ثروتمند مورد تحقیر یک کشور دویست ساله مثل آمریکا قرار می‌گیرد نتیجه وابستگی و نداشتن استقلال است.

وی افزود: در دنیای استکباری امروز ما مفتخریم مقابل زورگویی دیگران ایستادگی و مقاومت کردیم، عنوان کرد: کسی تصور نمی کرد که ما پهپاد آمریکا را بزنیم یا کشتی انگلیس را توقیف کنیم و آنها در مقابل نتوانند کاری انجام دهند این نشان از اقتدار کشور ما دارد.

در بخش دیگر این مراسم مهدی فضائلی معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: بدون شک امروز نیاز است که پیام‌های مهم رهبر معظم انقلاب به سایر نقاط دنیا منتقل شود با توجه به جمعیت فراوان این سه زبان در دنیا این اقدام انجام گرفت./813/پ203/ب1

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات