۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۱۷۲۶۱
برای نخستین بار منتشر می شود؛

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام
به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام منتشر شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر می‌کند. این آزاده‌ی سرافراز از داخل زندانهای بعث نامه‌ای را خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به زبان رمز نوشته و به تهران ارسال میکند و به دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌رسد؛ رهبر انقلاب نیز در سال ۱۳۶۸ پاسخ این نامه را در قالب نامه‌های خانوادگی و خصوصی صلیب سرخ برای وی ارسال میکنند.

این متن که برای اولین بار منتشر می‌شود، یکی از اسنادی است که در کتاب «حدیث ولایت سال ۱۳۶۸» آمده است؛ کتابی مشتمل بر مجموعه بیانات و مکتوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بزودی از سوی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.


متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رزمنده‌ی اسیر ایرانی به شرح زیر است:

بسمه‌‌تعالى

فرزند عزیزم


نامه‌‌ات مژده‌‌بخش و تسلّابخش بود و آن را با تشکّر و خرسندى زیارت کردم، امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌‌اى نه چندان دور نصیب شود. شما سرافرازید به مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دستیابى به رضاى الهى و عزّت و کرامت دنیا و آخرت، در سایه‌‌ى همین صبر و مجاهدت است. من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضّلات الهى میبینم و خدا با ما است و شما نور چشم ماهایید. آن فقدان بزرگ سخت بود ولى همه‌‌ى داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدّداً از نامه‌‌ى شما خرسندى و تشکّرم را عرض میکنم و به همه‌‌ى دوستان و عزیزان سلام میرسانم.
 

على الحسینى


حسین ثالث موید
ارسال نظرات