۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۱۷۲۹۶
نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد؛

بروکراسی طولانی اداری سبب فرار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌شود

بروکراسی طولانی اداری سبب فرار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: بروکراسی شدید اداری نه تنها به اجرای قانون کمک نمی‌کند بلکه باعث فرار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیرکل و اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار به‌مناسبت هفته دولت شامگاه یکشنبه با حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت کار مسئولیت‌های خطیری در خدمت‌رسانی به جامعه گسترده و انبوه مخاطبان سازمانی این وزارتخانه در استان دارند که امیدواریم با ظرفیت‌های مناسبی که در مجموعه این دستگاه‌ها وجود دارد، شاهد روند رو به رشد تحقق این وظایف خطیر در کردستان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه در حوزه رونق تولید و ایجاد اشتغال موانع و چالش‌هایی فراروی سرمایه‌گذاران وجود دارد، تصریح کرد: باید با تدبیر مناسب و اتخاذ راهکارهای اثربخش مسیر فعالیت سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

وی خواستار تسهیل‌گری در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان شد و افزود: گاهی اوقات بروکراسی شدید اداری نه تنها به اجرای قانون کمک نمی‌کند بلکه باعث فرار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان باید همه با هم در راستای رفع موانع تولید و مشکلات سرمایه‌گذاران تلاش کنیم، تاکید کرد: باید به مسئله «اشتغال، سرمایه‌گذاری و رونق تولید» بیش از پیش توجه کرد تا مشکلات موجود هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی یادآور شد: مهم‌ترین راه توسعه استان جلب سرمایه‌گذاران بوده و باید تمام تلاش مسئولان فراهم کردن زمینه ورود سرمایه‌گذاران به کردستان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی در پایان سخنان خود گفت: اقدامات و عملکرد صورت گرفته دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان به‌ویژه در حوزه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شایسته قدردانی است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات