۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۶۱۷۲۹۹
حجت الاسلام شفیعی:

نگاه ها در امر به معروف و نهی از منکر متوجه مردم است تا حاکمیت

نگاه ها در امر به معروف و نهی از منکر متوجه مردم است تا حاکمیت
حجت الاسلام شفیعی با گله مندی از اینکه در اذهان همیشه منکر جلوتر از معروف بیان می‌شود، گفت: نگاه ها در امر به معروف و نهی از منکر متوجه مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، یش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با گله مندی از اینکه در اذهان همیشه منکر جلوتر از معروف بیان می‌شود، عنوان داشت: در امر به معروف و نهی از منکر، نگاهمان بجای اینکه متوجه حاکمیت باشد به سوی مردم است؛ از این رو شاهد مخالفت‌ها و هنجارشکنی‌های بسیار هستیم.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه مشکلات موجود در ساختار اجرایی کشور که بر سر راه مردم می باشد از منکرات است، گفت: اساسی‌ترین کار هیأت اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن است که مبادا اجازه بده مسائل اصلی و فرعی جابجا شوند و برای احیای ستاد باید یک دوره دستورالعمل ستاد‌های اجرایی احیای امر به معروف و نهی از منکر را بخواند.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه نگاه ها در امر به معروف و نهی از منکر متوجه مردم و نه حاکمیت است، ادامه داد: هیأت اندیشه ورز، دستورالعمل ستاد‌های اجرایی احیای امر به معروف و نهی از منکر را بخواند چرا که چه بسا چنین دستورالعملی کهنه شده باشد، یا نتیجه عکس بدهد و یا اصلا امکان اجرا نداشته باشد.

وی با بیان اینکه جنبه معروف بسیار یاریگر برای انجام نهی از منکر است، اظهار داشت: در موضع حاکمیت دست مان برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر بسته است؛ از این رو هیأت اندیشه ورز باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.

حجت الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: امروزه فرصتی خداوند به برکت جمهوری اسلامی داده تا در مرحله عینیت و عمل ببینیم که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر چگونه می‌توان عمل کرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات