۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۱۷۳۲۰
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

تعطیلات تابستان فرصتی برای تقویت بنیه علمی، پژوهشی و تبلیغی طلاب است

تعطیلات تابستان فرصتی برای تقویت بنیه علمی، پژوهشی و تبلیغی طلاب است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ایام تعطیلات در حوزه، گفت: از این فرصت ها باید در راستای تقویت بنیه علمی، پژوهشی و تبلیغی بهره مند شد.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر اهمیت دادن به ایام تعطیلی مدارس علمیه و بهره مندی طلبه از این فرصت ها بیان داشت: مدارس علمیه می توانند دوره های آموزشی و پژوهشی را برای طلاب برگزار کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که تعطیلی مدارس علاقه به تحصیل و مطالعه را بین طلاب کاهش دهد، افزود: در این راستا خود طلاب نیز باید برای ایام فراغت خویش برنامه هایی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد مطالعه را لازمه موفقیت طلبه خواند و اظهار داشت: طلاب همواره باید به این مهم اهتمام ورزند و در کنار فراگیری علوم دینی در طول سال تحصیلی و ایام تعطیلات همواره به مطالعه آزاد نیز بپردازند.

وی با ابراز مخالفت از تعطیلی مدارس علمیه در ایام تابستان گفت: باید از سوی مدارس علمیه کلاس های علمی، آموزشی، کلاس های تفسیر و پژوهشی برای طلبه برگزار شود و در راستای تقویت پایه های علمی طلاب برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام گودرزی عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی زبان خارجی را امری مهم عنوان کرد و گفت: باید از ایام تابستان در زمینه تقویت توانایی طلاب بهره مند شد و طلاب در فراگیری زبان خارجه اهتمام ورزند، چراکه فراگیری دوره های آموزشی مختلف در موفقیت تبلیغی طلبه مؤثر است.

وی با یادآوری به اینکه در طول سال روزهای پنج شنبه و جمعه در اختیار طلاب گذاشته می شود و حوزه تعطیل است، عنوان کرد: تعطیلی در حوزه علمیه نباید طولانی باشد و طلبه باید از فرصت هایی که در اختیار دارد در راستای ارتقای اخلاق، معنویت، اخلاق و ارتقای سطح علمی و توانمندی تبلیغی بهره مند شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات