۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۱۷۳۲۵
عضو ارشد حزب الله لبنان:

طرح های آمریکا و اسرائیل علیه حزب الله شکست خورده است

طرح های آمریکا و اسرائیل علیه حزب الله شکست خورده است
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که طرح های آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی در زمینه های مختلف نظامی و سیاسی علیه حزب الله شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی در حسینیه البلدة بیان داشت: دشمنان پس از آنکه در جنگ نظامی، امنیتی و سیاسی ضد مقاومت شکست خوردند به تبلیغات سوء علیه مقاومت روی آورده اند که در این زمینه هم ناموفق بودند و نتوانستند که به اهداف شوم خود یعنی دور سازی مردم و جوانان از حزب الله دست یابند.

وی افزود: دشمنان با تحریم و فشارهای اقتصادی و مالی درپی به زانو در آوردن لبنان هستند، اما در این زمینه نیز به موفقیت دست پیدا نکردند و مردم با صبر و استقامت از جبهه مقاومت دفاع می کنند.

حجت الاسلام دعموش تصریح کرد: مردم و جوانان لبنانی پس از نبرد سال 2006 میلادی بیش از پیش به آرمان های مقاومت پایبند شدند و امروز نیز پس از گذشته 13 سال و با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی، سیاسی و رسانه ای بسیار و اختصاص بودجه های میلیون دلاری برای دور سازی جوانان از مقاومت، قدرت این جبهه بسیار قوی تر شده است.

وی تاکید کرد که آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی از دستیابی به اهداف شوم خود در لبنان مأیوس شده است زیرا جبهه مقاومت قدرت، اخلاص، صداق و همتش را دفاع از وطن، لبنان و مردم این کشور اثبات کرده است.

نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در بخش دیگر سخنان خود گفت: در شرایط کنونی لبنان باید بیش از پیش در جهت ثبات سیاسی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنیم زیرا این کشور در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار ندارد بنابراین همه مسؤولان باید به وظیفه ملی خود در حل مشکلات این کشور و توجه به خواسته های مردم به دور از سخنرانی و موضع گیری های طائفه ای و مذهبی عمل کنند.

وی راه مقابله با دشمن را تقویت ایستادگی ملت و حفظ دستاوردهای مقاومت دانست و گفت، مقاومت یکی از عناصر اقتدار لبنان در چارچوب معادله طلایی ملت و ارتش است.

ارسال نظرات