۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۱۷۳۵۵
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه:

نیروهای مسلح اجازه ناامن کردن کشور را به دشمنان نمی دهند

نیروهای مسلح اجازه ناامن کردن کشور را به دشمنان نمی دهند
سرهنگ اسدی با بیان این که نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ما با شعار اکمال دین در هوا و فضا و زمین و دریا همیشه افتخار آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آخرین شب از مراسم یادواره شهدای «مشق عشق» به همت بسیج حوزه مقاومت شهید ورزنده شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده شهدا در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد.

سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و ارشد نظامی آجا در استان قم در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز عید سعید غدیر اظهار داشت: عید غدیر تجلی عشق و ایثار و روزی است که با اعلام امامت و ولایت امیرالمؤمنین(ع) دین کامل شد.

وی افزود: امروز فرزندان این مرز و موم با کامل شدن دینشان به داشتن امام و ولی افتخار می‌کنند و بر خود می بالند که تابع ائمه معصومین(ع) شده اند؛ فرزندان ما امروز با پیام پیامبر در روز غدیر بر خود می بالند چراکه به برکت همین روز است که ما می توانیم قدرت خود را به جهانیان نشان بدهیم چراکه کشور ما علوی و زهرایی است.

سرهنگ اسدی با بیان این که کشور ما شعار اکمال دین در روز عید غدیر را برای خود افتخاری می‌داند، گفت: ما مفتخریم که پیرو مولا علی(ع) هستیم، چراکه ما با شعار اکملت لکم دینکم پیش رفتیم و به جایی رسیدیم که امروز ارتش جمهوری اسلامی در هوا و فضا و زمین و دریا همیشه افتخار آفرینی کرده است.

وی تصریح کرد: تلاش دشمنان ما برای از بین بردن امنیت این مرز و بوم به جایی نمی رسد چراکه توان و قدرت نظامی ما به برکت اهل بیت(ع) بالا رفته و پهپادها و ناوها و ناوشکن ها و زیردریایی هایی ما در اقصی نقاط کشور برای ایجاد امنیت مردم عزیزمان تلاش می‌کنند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) اضافه کرد: امروز رادارهای ما دیگر مرزهای داخلی را کاوش نمی‌کند بلکه فضای بیرونی را نیز رصد می‌کنیم و از همین تریبون جا دارد که موفقیت های اخیر نیروی های مسلح را در عرصه های مختلف تبریک بگوییم.

این افسر ارشد نظامی ارتش قم در بخش پایانی سخنان خود برگزاری مراسم و یادواره برای شهدا را امری ارزشمند دانست و با تأکید بر لزوم جاری و ساری بودن نام و یاد شهدا در زندگی تصریح کرد: ما امشب در جمع شهدا قرار داریم و فضای مجلس ما سرشار از نورانیت و معنویت است، از این رو باید تلاش کنیم در زندگی خود نیز از این نورانیت و معنویت بهره بگیریم./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات