۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۱۷۳۶۱
حجت الاسلام ثمری:

مشکلات کشور نتیجه انتخاب های غلط است

مشکلات کشور نتیجه انتخاب های غلط است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کاخ نشینی مسؤولان دلیل بر وجود گورخواب ها است، گفت: وجود مسؤولان فرتوت، تنبل و اشرافی در سمت های مهم کشوری نتیجه انتخاب نادرست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ثمری استاد حوزه علمیه، در شب عیدسعید غدیرخم در هیات رزمندگان اسلام در حسینیه اعظم فاطمیه(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ظهور امام زمان(عج) در گرو ظهور ولایتی جامعه اسلامی است.

وی افزود: امام حسین(ع) در روز عرفه می فرمایند: اگر می خواهید اسلام باقی بماند و عالم گیر شود یک راه بیشتر ندارد و آن این است که فضائل و مناقب امام علی(ع) در عالم نشر پیدا کند؛ ایشان قبل از قرائت دعای عرفه قریب به 20 فضیلت از امام علی(ع) بیان می فرمایند.

حجت الاسلام ثمری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نماد پرچم ولایت امیرمومنان علی(ع) است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی مایه آبرو است؛ شیرمردان یمنی با حرکت در مدار ولایت توانستند دشمنان را بی آبرو و مفتضح کنند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: اگر در عصر غیبت امور مسلمانان به دست ولی فقیه واگذار شده دلیلش آن است که شیعیان تمرین داشته باشند و خود را برای عصر ظهور آماده کنند؛ بنابراین اگر از ولایت فقیه تبعیت شود زمینه برای ظهور امام زمان(عج) محقق می شود.

وی افزود: مسؤولانی که نسبت به فرمان رهبری اظهار تبعیت می کنند اما در عمل کار خود می دهند بدانند که خداوند از این رفتار نمی گذرد و باید منتظر عقوبت الهی باشند.

حجت الاسلام ثمری با تاکید بر اینکه ولایتمداری نیازمند تمرین است، ابراز کرد: آن دسته از مسؤولانی که در برابر فرمان صریح رهبری که در راستای جریان مهدوی است موضع دیگری می گیرند در اصل خلاف جریان ولایت حرکت می کنند.

 استاد حوزه علمیه اقتدار انقلاب اسلامی را نتیجه ولایتمداری ملت ایران دانست و گفت: امروز دشمنان به جایگاه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کاملا آگاه هستند و خوب می دانند که به فرمایش رهبری در حال افول هستند.

وی افزود: ولایت پذیری و تحقق مطالبات رهبری عامل اصلی پیشرفت کشور است، بی کفایتی ها و بی عرضه گی های برخی مسؤولان نباید به پای نظام نوشته شود بلکه مردم باید هوشیار باشند در انتخابات های آتی درست انتخاب کنند.

حجت الاسلام ثمری اضافه کرد: دولت فرتوت، فرسوده، بی حال، تنبل، شل، خواب آلود و خسته که بازار و معاش مردم رها کرده نتیجه انتخاب نادرست در انتخابات است؛ انقلاب اسلامی که توانسته فکر استکبار جهانی را زمین گیر کند آیا نمی تواند دو کیلو پیاز و گوجه فرنگی را مدیریت کند؟

استاد حوزه علمیه ادامه داد: کاخ نشینی مسؤولان دلیل بر وجود گورخواب ها است بنابراین تا زمانی که مسؤولان از کاخ های خودشان دست نکشند و زندگی خود را با سطح متوسط مردم همراه نکنند همین آش و همین کاسه است که امروز می بینیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب دیگر با چه زبانی به مسؤولان بگوید دست از زندگی اشرافی و کاخ نشینی بردارید؛ امام راحل فرمودند: آن روزی که مسؤولان و دولت مردان اقبال به کاخ نشینی پیدا کنند آن روز باید فاتحه این انقلاب را خواند؛ اما ما مردم به همان مسؤولان اشرافی می گوییم کور خوانده اید انقلاب نابود شود بلکه کاخ های شما تبدیل به گورستان خواهد شد./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات