۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۱۷۳۸۸
رییس ستاد دهه غدیر:

دوری از غدیر عامل دودستگی در جامعه اسلامی است

دوری از غدیر عامل دودستگی در جامعه اسلامی است
حجت الاسلام نظری با اشاره به این که غدیر بهترین ظرفیت برای وحدت و همبستگی امت اسلامی است، گفت: فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر عامل تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، رییس ستاد دهه غدیر کشور امروز در جشن ویژه روز عید غدیر که در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه برگزار شد، عید غدیر را یکی از برترین روزهای امن اسلام معرفی کرد و گفت: جشن باشکوه غدیر تجلی نقش و جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.
 
وی با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت امیرالمؤمنین(ع) است، افزود: امت اسلام به ویژه شیعه باید همواره قدردان نعمت ولایت باشد و در جهت تقویت و رشد این هدیه آسمانی تلاش و مجاهدت کند.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با اشاره به این که علیرغم توطئه دشمنان علیه دین و ولایت، هر روز شاهد تقویت این جایگاه الهی در جامعه اسلامی هستیم، گفت: جریان ولایت عامل عزت و اقتدار امت اسلامی در عرصه های مختلف خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که هدف دشمن تضعیف جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: تقویت جایگاه ولایت در جامعه موجب خنثی شدن توطئه دشمنان علیه اسلام ناب خواهد شد.
 
رییس ستاد دهه غدیر کشور با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بستر فرهنگ غدیر و ولایت شکل گرفته و به پیروزی رسیده است، گفت: امروز نیز تقویت غدیر و ولایت عامل استحکام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف است.
 
حجت الاسلام نظری با بیان این که دشمن با تضعیف غدیر می کوشد تا اصل دین و اسلام ناب را در جامعه کمرنگ و تضعیف کند، خاطرنشان کرد: تقویت غدیر، عامل گسترش اسلام ناب در جهان است.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که غدیر بهترین ظرفیت برای وحدت و همبستگی امت اسلامی است، تصریح کرد: باید فرهنگ غدیر را محور اخوت و برادری میان مسلمانان قرار داد و از تفرقه و اختلاف ها به شدت پرهیز کرد.
 
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با تأکید براین که تفرقه و اختلاف در مسأله غدیر هیچ جایگاهی ندارد، گفت: فرهنگ غدیر بر مبنای برادری، اخوت و وحدت میان همه مسلمانان جهان است که باید مورد توجه قرار گیرد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات