۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۱۷۴۲۳
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی:

اردوهای جهادی طلاب از مصادیق بارز تبلیغ عملی روحانیت است

اردوهای جهادی طلاب از مصادیق بارز تبلیغ عملی روحانیت است
مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه اردوهای جهادی طلاب از مصادیق بارز تبلیغ عملی روحانیت است، گفت: این اردوها بیشترین اثرگذاری تبلیغی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در همایش روحانیان مبلغ طرح هجرت و مشاوران مذهبی مدارس استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های روحانیان طرح هجرت در استان، برگزاری اردوهای جهادی متعدد را از مهم‌ترین فعالیت‌های این روحانیان برشمرد.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های تبلیغی شایسته در استان اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف است، اضافه کرد: درواقع گروه‌های جهادی می‌توانند بهترین و بیشترین اثرگذاری را هم در فرهنگ‌سازی و هم در بعد تبلیغی داشته باشند.

مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه اردوهای جهادی طلاب از مصادیق بارز تبلیغ عملی روحانیت است، گفت: این اردوها بیشترین اثرگذاری تبلیغی را دارند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، اظهار کرد: از روز نخست که سیل در خراسان شمالی روی داد در نخستین روز، نخستین گروه روحانیان بودند که برای کمک به مردم ورود پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه روحانیان و طلاب خراسان شمالی در مناطق مختلف استان به یاری سیل‌زدگان شتافتند، افزود: علاوه بر این طلاب و روحانیان استان دو مرحله هم به آق‌قلا رفته و سیل‌زدگان را یاری کردند.

حجت‌الاسلام مهرپویان در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارها ویژه‌برنامه‌های هفته حجاب و عفاف بود که با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

وی افزود: حوزه علمیه در این بخش‌ها به‌صورت ویژه ورود پیدا کرده؛ به‌گونه‌ای که دبیری این بنیاد هم بر عهده مدیر حوزه علمیه استان است؛ چراکه در کنار هم بودن و کمک کردن به همدیگر باعث خروجی کارهای ماندگار و اثرگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: در حاشیه نمایشگاه عفاف و حجاب هر روز قریب به 200 نفر از خانواده‌ها با فرزندان خود شاهد و ناظر برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی حوزه علمیه بودند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
هادی رحیمی
ارسال نظرات