۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۱۷۴۶۵
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

انقلابی بودن و ضد فساد عمل کردن دستگاه قضا مایه دلگرمی مردم است

انقلابی بودن و ضد فساد عمل کردن دستگاه قضا مایه دلگرمی مردم است
امام جمعه اهواز گفت: مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد عمل کردن دستگاه قضا از تأکیدات رهبرانقلاب است و در عین حال عامل دلگرمی مردم به دستگاه قضا می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه اساس تحول در هر سازمانی سرمایه انسانی است، عنوان داشت: مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد عمل کردن دستگاه قضا از تأکیدات رهبرانقلاب است و در عین حال عامل دلگرمی مردم به دستگاه قضا و سبب می‌شود که آن را پناهگاه خود در برابر ستم دیگران ببینند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: انقلابی بودن دستگاه قضا زمانی مشخص می‌شود که در برخورد با پرونده‌های دانه درشت‌ها و دانه ریزها، مبنای تصمیم گیری ارتباطات خانوادگی، قدرت و ثروت نباشد البته شاهد هستیم که صحنه سازی‌های بسیاری علیه نظام اسلامی و قوه در برخورد با دانه درشت‌ها صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز افزود: ضد فساد بودن قوه قضائیه در گرو سلامت کامل این قوه در سطوح مختلف است، به گونه‌ای که مسؤولان قضایی برای یافتن فساد جایزه تعیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: قضات و کارکنان با ارباب رجوع، از طریق اخلاق اسلامی برخورد کنند تا حتی در صوت عدم رسیدن ارباب رجوع به نتیجه دلخواه حداقل رفتار خوب و خداپسندانه را فراموش نکنند.

وی بیان داشت: گسترش عدل و حقوق عامه، پرهیز از ملاحظه کاری و حضور جوانان انقلابی در قوه قضائیه، عزت قاضی و دادگاه مطالبات رهبر انقلاب از قوه قضائیه است./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حاتم شرفی
ارسال نظرات