۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۱۷۴۶۷
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

موشک‌های ایرانی رعشه بر تن دشمنان می‌اندازد

موشک‌های ایرانی رعشه بر تن دشمنان می‌اندازد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشور ما امروز آماده تولید انبوه تجهیزات دفاعی است، گفت: موشک‌های ایرانی رعشه برتن دشمنان می‌اندازد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مدیران وزارت دفاع در شمالغرب با بیان اینکه ایمان و توانمندی‌های نخبگان نظامی و دفاعی، جهانیان را خیره و اندیشه‌های تجاوزگرانه را کور کرده است اظهار داشت: ایران تنها کشور در منطقه است که با توجه به تحریم‌های گوناگون، در همه عرصه‌ها متکی بر توانایی داخلی بوده و بیشتر نیازهای دفاعی خود را در چارچوب سیاست خودکفایی ملی طراحی و تولید کرده است.

امام جمعه تبریز افزود: پیشرفت‌های دفاعی و نظامی ایران به حدی رسیده که پهپاد جاسوسی آمریکایی از خانواده گلوبال هاوک که در حال تعرض به حریم هوایی کشورمان بود توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون می‌شود‌.

وی با بیان اینکه این پهپاد با آتش سامانه پدافند موشکی «سوم خرداد» نیروی هوافضای سپاه پاسداران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شد ادامه داد: توانمندی نظامی و دفاعی کشور، بدون شک یکی از مهم‏‌ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات است همین‌طور بر اساس مولفه‌های قدرت توان موشکی به عنوان یکی از مهمترین عامل بازدارنده تهاجم نظامی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در کنار تجهیزات نظامی و مجموعه‌هایی از صنایع دفاعی مانند انواع سلاح‌های انفرادی، خمپاره‌ اندازها، توپخانه‌ها، صنایع الکترونیکی و تحقیقاتی الکترونیک، سیستم‌های ارتباطی و مخابراتی، رادارها، انواع موشک‌های زمین به زمین، موشک‌های زمین به هوا، هوا به هوا، ساحل به دریا در بردهای مختلف و بخش‌های تجهیزات هوایی متخصصان ایرانی با به روز ترین فناوری‌های جهان به رشد صنعت دفاعی کشور کمک کردند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشور ما امروز آماده تولید انبوه و صادرات همه این تجهیزات است، تاکید کرد: موشک‌های ایرانی رعشه برتن دشمنان می‌اندازد و نمونه آن موشک زمین به زمین دوربرد دو مرحله‌ای سوخت جامد در کشور است که توسط متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات