۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۱۷۵۰۹
امام جمعه کرمان:

گام دوم انقلاب نیازمند برنامه‌های قوی‌تر و با انگیزه‌تر مسؤولان است

گام دوم انقلاب نیازمند برنامه‌های قوی‌تر و با انگیزه‌تر مسؤولان است
نمابنده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در گام دوم انقلاب دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هر چه بیشتر به خیمه فرماندهی نزدیک باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمان با بیان اینکه هرکس در محدوده وظیفه‌ای که در اختیارش گذاشته شده است در پیشگاه خداوند و نظام باید جوابگو باشد اظهار داشت: تغییرات در پست‌ها امری کاملا طبیعی است.

وی با بیان اینکه هرکس دلسوز این نظام و انقلاب است باید به تصمیمات گوش فرار دهد گفت: افراد در همه صحنه‌های زندگی باید به این مسئله توجه داشته باشند که در محضر خداوند هستند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در تغییر و تحولات سمت‌ها و مسئولیت‌ها باید خدا رادر نظر گرفت و همه اعمال و رفتار ما برای خدا باشد افزود: هر کس در محدوده وظیفه‌ای که به عهده‌اش گذاشته شده در پیشگاه خداوند مسئولیت دارد و باید در رابطه با تصمیماتی که می‌گیرد پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هر چه بیشتر به خیمه فرماندهی نزدیک باشند گفت: باید برنامه‌های ما برای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قوی‌تر و با انگیزه‌تر باشد.

در این جلسه محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه امانتداری و حفظ موقافات از مهم‌ترین وظایف مسئولان نظام و متولیان این حوزه است اظهار داشت: اگر افرادی که وقف می‌کنند مشاهده کنند که از موقافات آنها به خوبی حفاظت نمی‌شود باعث می‌شود که دیگران وقف نکنند.

وی با بیان اینکه حفاظت نامناسب از موقوفات تبلیغ سوء در جامعه را به دنبال دارد افزود: استان کرمان در کشور در رتبه نخست موقافات قرار گرفته و با دارا بودن 208 بقاع متبرکه در رتبه دوم کشوری در این حوزه قرار دارد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات