۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۶۱۷۵۱۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

شکستن قبح بدحجابی و بی هویت کردن جوانان هدف دشمن است

شکستن قبح بدحجابی و بی هویت کردن جوانان هدف دشمن است
حجت الاسلام صادقی، شکستن قبح بدحجابی و بی هویت کردن جوانان را هدف امروز دشمن دانست و گفت: ترویج معارف دینی راه مقابله با این توطئه دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت هسته جوان و بوستان معرفت این اداره با اشاره به اهمیت پر کردن اوقات فراغت نسل جوان در فصل تابستان، برگزاری طرح‌های فرهنگی و دینی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فرصت مناسبی برای تربیت دینی این نسل دانست.
 
وی به حضور مبلغان دینی در اجرای طرح‌های فرهنگی تابستانه اشاره کرد و افزود: حضور روحانیت در این طرح‌ها موجب غنای بیشتر برنامه‌های فرهنگی شده است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که برگزاری طرح‌های فرهنگی و دینی با توجه به توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمن بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان علمی و تبلیغی روحانیت اثرگذاری این برنامه‌ها را دو چندان کرده است.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که در حال حاضر تقویت و رونق برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه بسیار ضروری است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت این گونه برنامه‌ها استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف امروز دشمن از هجمه‌های فرهنگی از بین بردن هویت دینی و انقلابی جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: باید با گسترش و تقویت برنامه‌های هدفمند فرهنگی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه امروز آسیب‌های اجتماعی بسیاری در جامعه وجود دارد که مشکلات بسیاری را با خود به همراه دارد، افزود: گسترش معارف دینی در جامعه یکی از راه‌های مهم مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری همچنین به نقش برجسته روحانیت در گسترش معارف و مبانی دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های علمی و تبلیغی روحانیت در نشر و گسترش معارف اهل بیت (ع) در جامعه بیشتر استفاده شود.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز دشمن به دنبال شکستن قبح بدحجابی و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، بیان داشت: راه مقابله با این توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن گسترش مبانی دینی و انقلابی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
برای زنان و دختران سخن به نام حضرت زهرا (س) سبب عطراگین شدن جامعه می شود و نام و خصلتهای فاطمه زهرا (س) باعث بیدار شدن ضمیر الهی انسانها، زنان و دختران جامعه می شود که انسان در عمق ضمیرش به حق گرایش دارد و عطوفت، صلابت، وقار و خصلتهای فرشته وار حضرت زهرا (س) با قدرت بیش از پیش سبب زندگی صالح برای خود زنان و دختران که آینده و مادران جامعه هستند، می شود. مردان جامعه خودشان علی وار به خدمت به مردم و کار و تلاش و پیشرفت علمی و عملی کشور در همه ی زمینه ها می پردازند، همانند زنان که با سجایا و خصلتهای حضرت زهرا (س) الگوی جامعه می شوند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
جوانان با معارف دینی آشنا بشوند از فساد و گناه بیزار می شوند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
خدا به داد جوانان برسد با این همه بیکاری و مشکلات و بالا رفتن سن ازدواج
0
0