۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۱۷۵۳۹
به همت خیران و مدرسه امام مهدی اهواز؛

۱۹ جهیزیه به ۱۹ زوج سیل زده خوزستانی اهدا می شود

۱۹ جهیزیه به ۱۹ زوج سیل زده خوزستانی اهدا می شود
حجت الاسلام علوانی گفت: مدرسه امام مهدی (عج) اهواز در دوم شهریورماه جشن عید غدیر به همراه ولادت امام صادق (ع) و اهدای ۱۹ جهیزیه به ۱۹ زوج سیل زده را برگزار خواهد کرد.
حجت الاسلام علی علوانی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام مهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مدرسه در دوم شهریورماه جشن عید غدیر به همراه ولادت امام صادق (ع) و اهدای ۱۹ جهیزیه به ۱۹ زوج سیل زده را برگزار خواهد کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام مهدی (عج) اهواز بیان داشت: علامه محمد تیجانی سماوی، مستبصر تونسی، سخنران جشن خواهد بود و راضی فیصلی به عنوان شاعر اهل بیت (ع)، احمد راهی مالکی به عنوان مداح و فواد یورانی به عنوان سخنران اجرای برنامه خواهند داشت.

حجت الاسلام علوانی با بیان اینکه مراسم ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، علما و سایر مسؤولان برای حضور دعوت شده است.

وی با دعوت از عموم مردم منطقه زرگان و امیدواری به برگزاری برنامه و جشن در شأن غدیر ابراز کرد: این تعداد جهیزیه به همت خیران و مدرسه تهیه شده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات