۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۷۵۵۵
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولان در خدمت به مردم کوتاهی نکنند | قم باید الگوی سایر شهرها باشد

مسؤولان در خدمت به مردم کوتاهی نکنند | قم باید الگوی سایر شهرها باشد
حضرت آیت الله نوری همدانی خواستار خدمت رسانی صادقانه مسؤولان به مردم شد و تأکید کرد که مسؤولان همیشه به مردم بدهکار هستند و باید وظیفه خود را درست انجام دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار استاندارقم گفت: اقدامات و حضور شما در بین مردم و همچنین بیان طرح هایی از قبیل بازسازی بافت های اطراف حرم،  ایجاد شهرك زائر، بررسی وضعیت تولید و سرمایه گذاری در استان نشان از همت بلند شماست و امیدواریم که با همت مسؤولان استان این مسائل عملی شود.

وی با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) درباره اهمیت خدمت به مردم افزود: همه باید بدانند كه طلبكار اصلی مردم هستند مردمی كه برای  اسلام و انقلاب خون و شهید دادند و پای نظام و انقلاب ایستادند؛ مسؤولان بدهكار چنین مردمی هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با اشاره به سخنان چند روز پیش سخنگوی دولت مبنی بر اعلام قیمت روزانه کالا از طریق رسانه برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت، بر لزوم عملی شدن سریع این موضوع تأکید کرد.

وی عنوان کرد: همه باید با كمك و وحدت فقط به فكر خدمت به مردم  باشند و با عنایت الهی مشکلات در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح حل می شود.

این مرجع تقلید در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه قم خاطرنشان کرد: وجود حرم كریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) در این شهر سبب می شود تلاش را چند برابركنیم و تا می توانیم به زائران و مجاوران حضرت خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به این موضوع كه قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، این شهر باید یك الگوی دینی و انقلابی برای همه شهرها باشد.

محمد قمین
ارسال نظرات