۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۱۷۵۸۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با هجمه های دشمن

ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با هجمه های دشمن
حجت الاسلام صادقی از جزیره‌ای عمل کردن نهاد‌های فرهنگی در کشور انتقاد کرد و گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیازمند ایجاد یک قرارگاه فرهنگی و تبلیغی هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مبلغان طرح هجرت شرق استان، به دیدار روز گذشته اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل فرهنگی یکی از محور‌های مهمی بود که ایشان نسبت به آن تذکر دادند.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره نسبت به مسائل فرهنگی کشور دغدغه داشتند، افزود: ایشان در سخنرانی‌های عمومی خود مسؤولان را به توجه بیشتر به مسائل فرهنگی جامعه ترغیب می‌کردند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال گذشته نسبت به مسأله ناتوی فرهنگی دشمن به مسؤولان هشدار داده بودند، گفت: متأسفانه در سایه بی توجهی برخی مسؤولان امروز شاهد مشکلات و بحران‌های فرهنگی در جامعه هستیم.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز حوزه فرهنگی کشور با مشکلات مهمی مواجه است، بیان داشت: برای رفع این مشکلات نیازمند وحدت میان همه نهاد‌های فرهنگی و دینی کشور هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از جزیره‌ای عمل کردن نهاد‌های فرهنگی در کشور انتقاد کرد و گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیازمند ایجاد یک قرارگاه فرهنگی و تبلیغی در کشور با حضور همه نهاد‌های فرهنگی و دینی هستیم.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که مشکلات فرهنگی کشور تنها با بخشنامه حل و فصل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: راه حل برون رفت کشور از مشکلات فرهنگی عزم ملی و انسجام در اجرای برنامه‌های مشترک است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن هویت دینی و انقلابی ملت ایران هدف قرار داده است، تصریح کرد: کمرنگ شدن هویت دینی و انقلابی نسل جوان موجب نفوذ و توطئه دشمن خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، نقش روحانیت در خنثی سازی و توطئه‌های فرهنگی دشمن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مبلغان دینی و طلاب جوان حوزه‌های علمیه باید همه توان و تلاش خود را در جهت کاهش دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری به کار گیرند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات