۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۱۷۵۹۳

سخنگوی هیأت نظارت مجلس بازداشت ۲ نماینده را تأیید کرد

سخنگوی هیأت نظارت مجلس بازداشت ۲ نماینده را تأیید کرد
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به دستگیری ۲ نماینده گفت: در این موضوع نامه‌ای از سوی قوه قضاییه به هیأت نظارت واصل نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدجواد جمالی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر دستگیری 2 نماینده مجلس، اظهار داشت: تاکنون در این موضوع نامه‌ای از سوی قوه قضائیه به هیأت نظارت واصل نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این زمینه پرونده‌ای به هیأت نظارت فرستاده شده؟ گفت: در این رابطه که منجر به دستگیری 2 نماینده شده، هیچ پرونده‌ای به هیأت نظارت ارجاع نشده است.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این پرسش که در صورت ارسال پرونده این موضوع به هیأت نظارت آن را مورد بررسی قرار می‌دهید، تصریح کرد: رسیدگی‌در هیأت نظارت پیش از محاکمه و دستگیری است که ما در هیأت نظارت اعلام کنیم رفتار یا اقدام نماینده جزئی از  وظایف نمایندگی بوده یا خیر؟

جمالی تاکید کرد: اگر حکمی مبنی بر بازداشت، دستگیری و یا احضار نماینده‌ای مطرح باشد، معمولا عرف بر این است که پیش از آن،  هیأت رئیسه مجلس در جریان موضوع قرار گیرد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات